ti pex op broek

ik ben (natuurlijk) weer een sukkel geweest en heb eeh een beetje mijn broek verpest met ti pex… weet iem. hoe je dat er uit krijgt? o ja hoe krijg je het uit textiel of een t-shirt? (ht was niet alleen op mijn broek gekomen…)

Volgens mij niet… Of het moet er in de wasmachine uitgaan. Verder misschien met agressiever spul maar dan zijn ook je kleren naar de klote.

Terpentine zou kunnen werken, maar dan krijg je volgens mij ook gelijk vlekken in je kleding. In de wasmachine gaat het er volgens mij niet uit.

Probeer terpetine?

tipex? Kan je dat er niet gewoon vanaf krabben?

:’( mijn moeder vermoord me!!!

ik had een keer ruzie met me moeder, en gooide de tipex tegen de muur. Die knalde uit elkaar en viel naar benede van de zolder naar de gang helemaal benede. Heel het huis zat onder en alle muren en meubels xd. Geloof me, dat is 3938x erger hahahahahha

Okeee geen antwoord op je vraag, ik heb helaas geen idee :$:(

^haha, doet me eraan denken wat een keer bij mijn broer in de klas is gebeurd. Iemand wou een tippex potje op iemand anders gooien, en toen knalde die uit mekaar tegen de muur. Alles zat toen ook helemaal onder :’’-)

je kunt het er toch gewoon afkrabben, hoewel het een rotklusje is

Ik heb het ook een keer in mijn spijkerbroek gehad, ik geloof dat mijn moeder er met wasbenzine ofzo overheen is gegaan. Het was een rode broek dus je zag het heel duidelijk, maar na een keer wassen, en die wasbenzine ofzo is het er wel redelijk uit gegaan. Alleen als je erop let zie je het.

Ja maar dan blyft er altijd nog een witte vlek over :stuck_out_tongue:

Ik heb het er afgekrabt en dan ook nog vanalles geprobeerd wat ik op internet vond maar er is nog altijd een witte schijn helaas. Dus ik denk niet dat het makkelijk weggaat!

Blijf je houden, ik had kaarsvet gemorst toen ik met mn kaarsen speelde terwijl ik moest leren voor mijn toets.
en nu is mijn zwarte lievelings skinny voor altijd lelijk.
Het gaat gewoon nooit meer worden zoals vroeger.
Want als je eenmaal de ‘vlek’ eruit hebt, dan zie je dat je spijkerbroek daar waar je geboend hebt helemaal lichter is geworden.
Nieuwe broek kopen dus !

werkt nagelakremover niet?