Thuiswerkbanen.

ik zat laatst een beetje op internet te kijken en toen kwam ik een aantal site’s over thuiswerk tegen.
maar ik hoor heel veel verhalen over mensen die opgelicht zijn.
heeft iemand van jullie hier ervaring mee?

Geen ervaring, wel verhalen gehoord van mensen die heel hard moesten werken, en dat het echt kutwerk is.

Je moet dacht ik ook ingeschreven staan bij een site?

Tjsa heb weleens advertenties gezien op het internet… Maar ik vertrouw die dingen nooit eigenlijk.
En het is toch ook wel lekker en leuk om buitenshuis te werken?

Oh dat wilde ik ook samen met een vriendin gaan doen in de vakantie (2 jaar geleden ofzo) maar iedereen om ons heen vertelde ons dat het oplichterij is.

Ik heb er ook eens over nagedacht, maar wat mij tegenhield was dat het van dat kutwerk is als pennendoppen op pennen zetten ofzo. Staat je hele huis vol met die dozen ervan enzo. Not my cup of tea.

Je moet in ieder geval nooit betalen voor een startpakket oid. Dat is altijd oplichting.

waarom geen echt bijbaantje zoeken dan (: ?

De moeder van een vriendin van mij doet dat wel eens.
Dan moet ze kaarten in enveloppen doen en die dingen :stuck_out_tongue:

Ik verdien wat bij met spaarprogramma’s en ik ben bezig een artikel te schrijven, als je dat op Infonu zet kan je geld verdienen door de google advertenties dat er naast wordt gezet.
Het is niet echt thuiswerk, maar je kan wel extra’s verdienen.
Op onlinegeldverdienen.bekijknu.nl staan meer van dit soort manieren uitgelegd.

Wat voor een artikels moet je dan schrijven? en waar worden ze gepubliceerd dan:P? Klinkt interesting haha. Ik heb een bijbaan in het weekend, maar zou het wel fijn vinden ook iets erbij te hebben zodat ik nog klein beetje bijverdien.

Je mag schrijven wat je wilt, zolang het binnen de regels valt van Infonu.
Hoe interessanter het artikel des te meer mensen het zullen lezen.
Het wordt geplubiceerd op de website van Infonu.

is infonu veilig?

& hoeveel betaald het?

Ja hoeveel betaalt het?
ik heb hier thuis van school nog zat betogen en alles liggen, die kan je er toch opzetten? Is allemaal door mezelf geschreven…

Oeh ja interessant!

Ik vetrouw dat niet zoo.

Niet te vertrouwen. Hoor alleen maar slechte verhalen. Zou de gok niet nemen.

Ik heb me daar nu ook aangemeld, hoeveel verdien jij ongeveer per dag?

Ik heb me nu aangemeld bij 8 spaarprogramma’s, met alleen email lezen ongeveer 0,25 per dag en soms doe ik een paar enquetes erbij dan is het ongeveer 1,50 per dag.