Oke sorry hoor,
ik poste het alleen maar omdat ik dacht dat jullie der ook wat aan zouden hebben en omdat ik andere meiden ook hiernaar heb zien vragen. Ik had helemaal niet de intentie om reclame te maken, maar dan niet ook goed. Ik vind het wel raar dat andere topics niet worden gesloten, terwijl er daar precies hetzelfde wordt gedaan
en ik heb zelfs wat gehad aan die topics. Sorry maar hier word ik wel pissig van zeg, ik schrijf hier een heel verhaal om anderen aan een bijbaantje te helpen eb dan krijg ik vervolgens te horen dat ik reclame zit te maken.
?
Huh? Ik snap je bericht niet.
Het mag officieel nou eenmaal niet. Je mag het in het bijbaantjestopic posten. Snap je?
ja ik heb net een topic aangemaakt voor mensne die thuiswerk zoeken
en ik wordt gwn afgesnauwd bijna omdat ik ‘reclame’ zit te maken.
Lief dat je ons wat wou gunnen en laten weten, maar het is niet de bedoeling van deze website.
Sorry.
^Ik begrijp je frustratie, maar reclame is en blijft verboden op Girlscene. Het is mooi dat je anderen wil helpen, maar maak daar dan een kleine post over in het Algemene Bijbaantjes topic. Je bent zo opzichtig reclame aan het maken voor jezelf én voor die site, dat ik niet anders dan genoodzaakt was je topic te sluiten.
Afgesnauwd? Er is netjes gezegd dat het niet moch.
Ja kijk als ik nou op zo’n manier reacties krijg, dan begrijp ik het ook wel en ik wist dat niet eens.
maar net was het ja mag niet doei
Het is ook de bedoeling dat je even de regels leest van het forum
Goed, dan ook hier een slotje op