Thuiswerk

Hallo meiden,

Het lijkt me leuk om thuiswerk uit te proberen. Maar ik kan er geen duidelijk beeld van krijgen of een goede duidelijk site. Heeft iemand ervaring met thuiswerk?:slightly_smiling_face:

geen idee wat je bedoeld, upje voor jou dan maar (:

Thuiswerk is gewoon thuiswerken. Er zijn verschillende werkzaamheden die je kunt doen. Vandaar dat ik de ervaringen van anderen wil weten. Of van de meiden hier: Doet jouw vader of moeder aan thuiswerk? En wat is hun ervaring ermee?

hier was een week geleden volgens mij ook al een topic over

Mijn moeder heeft zelf al superlang een kantoorjob. En nu heeft ze bij haar bazen een aanvraag ingediend om 1 dag per week thuis te mogen werken, maar ze moeten nog reageren.

Toen ging het over sites als moneymiljonair enzo, maar dat is niet wat TS bedoelt. :wink:

Oh dat is wel fijn :grinning:

Ik ben talentscout en een groot deel van mijn werkzaamheden doe ik ook thuis. Heerlijk! Ik moet er niet aan denken om iedere dag in de file te staan om vervolgens véél te laat thuis te komen en vervolgens weer véél te vroeg op te staan.

Mijn vader werkt grotendeels thuis. Hij is verzekeringsexpert haha xd. Maar dan moet hij dus rapporten maken enzo. Dan gaat hij eerst bij mensen langs, van 10 tot 3 uur. En de overige tijd zit hij thuis en maakt hij rapporten en belt met mensen enzo.

:grinning:

mijn buurvrouw zet pennen in elkaar, 10cent per pen ofzo

Thuiswerk als in chatten/webcammen enzo?

ooh,zo van andermans kleding strijken voor geld?
Als je van strijken houdt is dat wel relax =]?

heeft iemand hier een site vzn?!

x

Nou dat absoluut niet!

Up!