Thuiswerk inpakken

Wie heeft ervaring met thuiswerk inpakken?

kun je uitleggen wat dat is?

Bijbaantje of wat bedoel je? of je huiswerk voorzien van een mooi inpakpapiertje waardoor het elke keer weer een cadeautje lijkt

Uh … je krijgt bijvoorbeeld dingen opgestuurd zoals balpennen dan moet je ze in een doosje doen. Kleine dingen inpakken etc.

Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt:’)

Edit: nee sorry, geen ervaring mee. Hoewel ik je nog niet honderd procent begrijp.

Wat wil je er over weten dan?
Volgens mij is het wel chill om thuis te werken, je moet het ook maar net kunnen natuurlijk.
En voor de rest is er niks moeilijks aan en kan het best eentonig werk zijn.

Dat wil ik ook doen, ik had iets van 10x ingeschreven bij een site en nog steeds geen reactie :confused: Ik wou dat samen met mama doen.

Moeder van een kennis van mij doet dat.
Zij plakt dan kopjes, ze plakt zich een slag in een ronte en verdient geen flikker.
Dus; veel en rot werk en weinig betaald.

tenminste, dat hoor ik.

juppp heb dat 1 zomer, 1 week gedaan.
op mn vaders werk hadden ze laatste week nog een order gekregen wat ze noooit optijd af konden hebben.
moest van pennen alleen het voorste ding erop draaien zegmaar,
ik verdiende geloof ik 10 cent per pen. (ze betalen wat ej werkt, niet in uren)

na 4 dagen werken, ongeveer 8 uur per dag had ik 180 euro.
ik was toen 14 jaar, en vond dit een best groot bedrag

na deze 4 dagen kon ik geen pen meer zien hahahaha

Meestal als je het via een onbekend bedrijf doet (dus niet bij je vader bedoel ik, zoals meisje voor mij) dan krijg je enorm slecht betaald en het is gewoon echt kutwerk.

maar dit bedrijf geeft aan alle thuiswerkers hetzelfde, ze hadden ook andere ingehuurd en die kregen gewoon hetzelfde ;p maja, het ligt inderdaad wel aan het bedrijf, en waarschijnlijk ook of er druk achter de bestelling staat (wat hier wel het geval was)
en ook heel erg aan hoeveel je doet per uur…