thuiswerk, e-mailtjes verwerken. betrouwbaar?

[i]Halloooo,

Ik ben al een tijdje werkloos, ( waar ik werkte ging falliet:cry:)
en dus ben ik opzoek naar nieuw werk!

Maar omdat ik zo druk ben doordeweeks (stage school) en in het weekend ook ( heb een vriend aan de andere kant van nederland wonen) is het nogal lastig werk te vinden. Ik moet gewoon iets hebben doordeweeks 'savonds! maar dat is heel lastig hier bij mij in de buurt.

[s]En nou vond ik deze site:
http://www.email-werk.nl/page1.php

het zoals het daar staat is het helemaal ideaal! dat je zelf kan bepalen wanneer je dat gaat doen, en dat je nergens aan vast zit!
maar ik weet dus niet als het betrouwbaar is.

Iemand ervaring?[/s]

Ik ben er ondertussen al wel achter dat ik dit gewoon niet moet doen, omdat het er niet betrouwbaar uit ziet!

Maar heeft iemand nog andere ervaringen ofzo met thuiswerk wat wel betrouwbaar is?

xoxo.[/i]

uuuuuuuuuuuup

En vriendin van m’n moeder deed het ook, en zei van wel… Dus.
Maar zelf geen idee of ervaring.

Maar ze deed het wel niet op die site.
En wow, dat klinkt onrealistisch…
200 euro voor 8 mailtjes?.. En net met deze crisis?

Zo onbetrouwbaar als maar kan.

Alleen dit al:

Het verwerken van 1 e-mail kost gemiddeld 5 minuten!

Deze thuiswerkbaan is 100% betrouwbaar en u loopt geen enkel risico!

Niet betrouwbaar. Anders ga je zoiets toch niet vermelden :S.

was het maar zo:P maar jew moet altijd eerst betalen dus dat klopt al niet…
maar misschien kan je wel bv inpak werk doen thuis moet je dat wel in de buurt hebben is ook moeilijk zoeken?kan het iig niet vinden!:Pwou het erbij:P

Groote bullshit ever dit. KVK nummer gegoogled krijg je al sites met onbetrouwbaar etc. Wel weer goed opgezet trouwens, hier trappen mensen zonder verstand van zaken gewoon in.

ik heb daar ook ooit eens naar gekeken omdat het me wel makkelijk leek, maar het gaat zo in zijn werk:

• iemand zet een mooie site op, met een vacature voor emails verwerken. Je moet betalen voor het startpakket. Dat start pakket is een beschrijving van hoe die persoon zijn “bedrijf” heeft opgezet en hoe jij dat dus ook kan doen. Oftewel, wat jij naar die “klanten” terug gaat sturen, is een beschrijving hoe zij zoiets op kunnen zetten. Inmiddels is dit concept al zoooo uitgemolken dat bijna niemand het meer doet en je dus niet echt iets verdient.

Dit stond dus op verschillende forums waar mensen er dus al ingetuind waren…

Is er geen site waar dit aangegeven kan worden ofzo? Dit soort oplichterij is irritant.

Oke hartstikke bedankt allemaal! ik zat zelf ook al te twijfelen, want hoe het er staat, ja best wel ontbetrouwbaar ja, en wie geeft er nou 25 euro voor 1 e-mailtje!

maargoed ik had bij de kamer van koophandel dat nummer opgezocht, en ze staan er wel in geschreven dus daarom twijfelde ik!

maar niet doen dus!

iemand nog ervaring met andere bedrijven met thuiswerken?
want dat is bijna de enige oplossing voor mij!

xoxo

uppppppppppp

up

Idd.

:cowboy_hat_face:

up

Nee dit is niet betrouwebaar ik wou het ook doen en heb toen eens opgezocht.
Er was zo een of andere site waar zoiets over stond:
Dat je met 25 euro per mail allemaal oplichting is vooral als je van te voren nog iets moet betalen.
Bij thuiswerk hoor je normaal niks te betalen voor je ermee kunt beginnen.

Stond op die site dus ik heb het niet gedaan

ik heb het voor je gegoogeld en dit kwam er uit: http://www.meldpuntthuisw…gen%20van%20klachten.html . Enorm veel mensen die zijn opgelicht door die site. ik weet dat je het al niet meer wou doen maar zie dit maar als bevestiging dat het oplichters zijn :’’)

Kijk anders gewoon in de krant ofzo.

thuiswerk is vrijwel altijd onbetrouwbaar. ook als je in de krant kijkt bij die advertenties voor thuiswerk, niet doen. er zijn zo veel mensen die niet uitbetaald krijgen en het werk voor niks hebben gedaan!