Thuisstudie

Hallo
Zijn er ook mensen hier die een thuisstudie doen?
Ik was van plan om de thuisstudie nagelstyling te gaan doen maar nu hoorde ik van mijn vriend dat er veel slechte dingen over thuisstudies rond gaan. Ik heb net op internet gezocht en kom idd veel slechte dingen tegen maar toch ook wel veel goede dingen waardoor ik eigenlijk niet meer zo goed weet wat ik moet doen ;p
Iemand ervaring met thuisstudies? Waarom ik wel of niet zo’n studie moet doen?

Alvast bedankt ^^

Jup ik doe een thuisstudie bij de NHA ik vind het op zich wel fijn ik kan gewoon mijn eigen tijden indelen dan moet je natuurlijk wel wat doen(waar ik soms nog moeite mee heb) alleen het duurt zo lang voor ik echt kan beginnen september heb ik me aangemeld eind september had ik alles binnen nou toen moest ik eerst een verslag maken over mezelf en dat duurt zo lang want elke keer heeft de docent wel iets wat ik fout heb gedaan dus nu ben ik nog niet begonnen. Als hopelijk deze week dat verslag word goed gekeurd mag ik gaan beginnen met het algemene deel wat vooral maatschappijleer etc. is daarna (over 2,5 maand) mag ik pas echt beginnen met de studie.

Hangt er een beetje vanaf wat je doet en bij welk instituut. LOI en Open Universiteit staan hoog aangeschreven

Edit: oh van nagelstyling heb ik geen kennis haha