Thuissituatie.

Wat is jouw thuissituatie? Hoeveel broertjes of zusjes heb je, of ben je enigskind? Ben je de oudste, de jongste of de middelste? Kan je alles bij je ouders kwijt, of vertel je ze juist niks? Weet jij alles van iedereen in huis? (:

Ik heb een vader, moeder, jonger zusje, een jonger zusje en een oudere broer. En nouja, best wel apparte situatie hebben wij want m’n jongste oudste zusje is een mongooltje (om het maar even plat te zeggen :stuck_out_tongue:) En m’n oudere broer is meervoudig gehandicapt. Maar verder is het heel gezellig bij ons thuis hoor x]
En ik kan alles vertellen aan m’n ouders enzo.

Vader
Moeder
14 jaar oude broertje

Mijn 38 jarige zus is al het huis uit en woont samen met haar man en kinderen.

Ik kan het heel goed met iedereen vinden en ik vertel mijn ouders (vooral mijn moeder) alles. Alleen word ik soms gek van mijn moeder, die is echt overbezorgd :’)

Ik heb een vader, moeder, zus en broertje. En nee, ik kan niet ALLES bij m’n ouders kwijt, en ik weet ook niet alles van hen. Met m’n zus praat ik wat meer, maar we hebben niet echt een hele goede zussen-band ofzo.

Moeder, stiefvader, stiefbroer. Stiefzus en stiefbroer zijn beiden al uit huis

Ik woon met mijn moeder, tweelingzus, en ik heb nog 2 broertjes die ook tweeling zijn.
Mijn vader is 3 jaar geleden overleden.
We zijn allemaal heel open, vertellen elkaar alles, hebben een hele goede band.

Ik woon alleen. In een appartement.

Mijn moeder woont samen met mijn broer en zusje.
Mijn vader heb ik al heel lang geen contact meer mee maar t schijnt dat hij is hertrouwd en ik nu een stiefbroertje en een stiefzusje ergens heb.

Ik woon samen met m’n ouders en m’n broer. Ik vertel het meeste aan mijn moeder want die begrijpt dingen wat beter dan m’n vader, maar ik heb juist heel veel lol met m’n vader over van alles. (zo delen we dezelfde muziek smaak en doen we allebei heel gek XD)
Ehm… Ik kan het ook goed met m’n broer opschieten want we gamen allebei en hebben veel gemeen… maar over zijn vrienden/liefde situatie weet ik nooit wat. XD Maar we zijn meestal wel heel open tegen elkaar…

Bevalt dat?

moeder, vader, broertje, zusje.

met mijn ouders heb ik wel een hele goede band, ik kan ze alles vertellen…

Vader, moeder, irritant broertje, lief broertje, schattig zusje en ik.

mijn moeder, mijn vader, mijn broer en natuurlijk IK! :metal:

Mijn ouders, broer, zus en ik
mijn broer is allang het huis uit, is getrouwd en krijgt binnen kort een kindje, maar mijn broer en schoonzus zijn iedere dag wel bij ons thuis, ze wonen in de straat ernaast.

De relatie met mijn ouders is niet super, vertel hen niets. Mijn zus en ik leven langs elkaarheen. We praten soms niets eens met elkaar, ook al staan we naast elkaar. Ieder zo haar eigen leven… We zijnelkaars tegenpolen
Met mijn broer is de band wat beter, met hem kan ik altijd wel lachen. Maar sinds twee dagen is het wat minder…

Alleen wonen?
Ja, ik woon nu anderhalf jaar opmezelf en het bevalt erg goed. Het is wel krap bij kas maar ik kon ook niet thuis wonen door de situatie

Vader, moeder, broer (26 - uit huis), zus (24 - uit huis), zus (21 - thuiswonend) en ik. En hopelijk ook snel uit huis :slightly_smiling_face:

Ik woon alleen in een 3-kamer appartementje.
Verder wonen mijn moeder, vader broer en tweelingbroertje nog samen.

mijn ouders zijn al 14 jaar gescheiden
ik ben 16 en woon op kamertraining
2 broers van 21 en 19 wonen op zich zelf
en mijn moeder woont alleen
en mijn vader woont alleen.

Ik woon bij mijn vader, die binnenkort gaat trouwen.
Mijn zus (19) woont in Australie, mijn broers (2, allebei 22+) wonen allebei op kamers. Ik kan ontzettend goed met mijn zus opschieten, en met mijn broers ook wel vriendschappelijk maar bij hun blijf ik altijd ‘het kleine zusje’.
& mijn moeder is hertrouwd maar daar heb ik niet zoveel mee (zowel met mijn moeder niet als met mijn stiefvader)

Ik woon met me moeder en haar vriend. Mijn vader woont alleen ergens anders.

ik woon bij mn vader, mn ouders zijn ongeveer 3/4 jaar gescheiden nu.

twee zussen het huis uit, bij mn moeder kom ik praktisch nooit ookal woont ze in hetzelfde dorp.