Thuiskomen van Feesje!

of je neemt een zwarte taxi maar dan lijkt fietsen me nog minder eng ;o
(is zeg maar een niet officiele taxi voor een lage prijs)

ja een zwarte taxi lijkt me idd geen goed idee, je bent al niet meer zo nuchter endan bij zoiets in de auto stappen met maar drie meisjes ofzo…
ik ga ookwel vaker met de fiets maar het verst wat we dan moesten was zegmaar 9km. maar ik zou de weg naar hasselt nieteens kennen zover :grinning:

vrienden zoeken met een rijbewijs die de bob willen zijn :stuck_out_tongue:

Taxi delen. 40 euro / door vier is al minder.

Taxi’s zijn trouwens echt niet gevaarlijk hoor, je moet gewoon een taxi vinden die bij zo’n bond is aangesloten, dat zijn de meesten… dan is het ieder geval niet gevaarlijker dan fietsen of met de bus.

Edit: zwarte taxi’s vragen vaak juist meer geld.

Wij gaan altijd met dezelfde zwarte taxi. Die zijn echt niet allemaal eng. Bij ons is het gewoon een vader met 3 kinderen en een vrouw. Hij woont bij ons in het dorp en heeft soms wel 8 ritten op een avond.

^
Ligt er ook erg aan waar. In Amsterdam zou ik niet zo snel in een zwarte taxi stappen. Vooral omdat die je veel te veel laten betalen.

gewoon wachten tot de 1e trein in de ochtend.
5 uur ofzo …

Ik heb hier eigenlijk nog nooit over nagedacht ik woon in een stad, maar nachtbus? Met z’n alle is dat niet eng.

Ik heb hier gelukkig geen last van! Ik woon in een stad met superveel leuke uitgaansgelegenheden. Voor mij 5 minuten fietsen! :grinning:
Maarrrrrrrrrrrrrr, wat ‘hoebluebenjij’ zegt.