Thuiskomen van Feesje!

hallohallohallo

wij gaan regelmatig uit, en tegenwoordig ookal wat verder, waarbij het probleem is dat de ouders nie willen rijden.

Iemand met een masterplan om thuis te komen ??

hoihoihoi

fietsen :grinning:

taxi! maar dat is best wel duur…maar met een groep kun je de kosten delen

Blijf bij een andere vriend(in) slapen?

Minder uitgaan, en dan dat geld weg leggen voor een taxi, trein oid?

Fietsen, idd bij een vriendin blijven slapen, openbaar vervoer…
En vraag anders of je met vrienden mee kan rijden. :’)

^het openbaar vervoer rijdt niet meer om 3 uur ‘s nachts volgens mij hoor :’)

^ Misschien dat er nachtbussen rijden

Jawel, meestal wel vanaf grote steden in het weekend, dan gaan ze om het uur ofzo.

met de fiets zo een 5km oke, maar 25 is mij iets teveel :grinning:,
taxi zouden we wel kunnen proberen maar dat is tochwel rond de 40 euro
nog ideeën ?

door feesten totdat de treinen weer overal rijden

Met de taxi is best wel duur ja… da’s zonde van je geld.
Maar iets anders dan fietsen, bij een vriend/vriendin slapen of je door iemand thuis laten brengen? zit er niet in denk ik? :grinning:

heel mischien dat we bij mijn neef kunnen overnachten, de enigste persoon die ik daar ken :grinning:

OF! Koop een scooter, mag je alleen niet drinken, maar dat mag de pret niet drukken.

ik hoopte op een iets goedkoper plan als een scooter kopen hahahaa :grinning:

Ik fiets meestal 15km naar dat feest, elke maand ofzo
het valt bestwel mee en het is niet leuk in de kou maar dat neem ik erbij :grinning:

Ik ken het probleem. *Woont in klein kutdorp zonder nachtvervoer*

Hmm indd fietsen :’) Heb ik 1 keer gedaan met een kennis, maar werd er niet vrolijk van. HAAT AAN FIETSEN.

Verder taxi, of een ander zo gek krijgen dat ie rijdt, of nachtelijk OV. Of lopen x) Of ergens anders slapen. Of een hotel.

Ik woon ook in een dorp >.<
Maar binnenkort, als mijn vriendin 16 wordt gaan we weer uit. En dan ga ik als enige bij haar logeren en fietsen we met zijn 5en weg of zo, dus dat mag ik waarschijnlijk wel van mijn ouders.
Alleen die 15 km hierheen fietsen zou ik echt niet mogen van mijn ouders hoor, en dat vind ik zelf ook erg eng.

fietseeeeen
of je neemt de nachtbus
of je gaat naar een café in de buurt
haat aan in een dorp wonen! :frowning_face: Maar mijn ouders zouden ook echt niet willen rijden hoor dus ik zou gewoon fietsen of met de nachtbus (die rijden maar eens in de 3 maanden ofzo en dan moet je nog een heel eind fietsen daarheen ;s)