Thuisgebracht worden na uitgaan..

Hey meiden,

ik heb twee maanden geleden tijdens het uitgaan een leuke jongen leren kennen, en verder hebben we wel contact gehad met whatsapp en tijdens uitgaan gesproken enzo, maar nog nooit echt een date gehad. Nou bood hij aan om mij vanavond na het uitgaan naar huis te brengen, ook aangezien mijn ouders liever niet hebben dat ik alleen fiets rond middernacht. Ik vind hem best leuk, maar ben niet een type om hem in de kroeg te zoenen of iets dergelijks, ik ga ook nog niet zo lang uit, want alle kroegen hier zin 18+ en ik ben net een paar maanden 18. en ben nog nooit thuisgebracht door een jongen… Denken jullie dat ik hem dan kan zoenen, of dat dit misschien sowieso wel kán gebeuren?

xx

Ja dat kàn gebeuren. Dat heb jij in de hand, wil je hem kussen, kus hem dan, wil je dat niet dan hou je hem sowieso tegen.
Uit de beschrijving van je jongen, maak ik op dat hij wel te vertrouwen is en vind ik het wel lief dat hij je naar huis wil brengen. Dus dit advies is waarschijnlijk niet voor jou van toepassing, maar zorg er gewoon voor dat er geen dingen gebeuren waar je achteraf spijt van kunt krijgen :wink:

hij bood het zelf al aan, waarschijnlijk ziet hij je dus wel zitten en zoent hij jou wel :slightly_smiling_face:

Waarschijnlijk ziet hij je wel zitten maar let op dat het geen player ofzo is he. Tegenwoordig doen ze alles om een meisje te versieren (en de eisen van de meisjes liggen soms wel wat hoger). Kwestie dat hij jou niet kwetst.
En is er iets gebeurd? ja ik ben nieuwsgierig.

Ja, hoe was het en is er wat gebeurd? Ik ben ook nieuwsgierig. :grinning:

Het was echt best speciaal… Het sneeuwde toen we naar huis liepen, want fietsen was onmogelijk, we hebben niet gezoend maar hij heeft mij wel een afscheidskus gegeven. :slightly_smiling_face: Hij is best verlegen maar ik vond het zo speciaal en lief zo!

Bied hem wat te drinken aan bij je thuis :slightly_smiling_face:.