Thuis studies?

Hallo ik ben Rachel en ik studeer nu fotografie op het Grafisch Lyceum.
Zie het echt niet meer zitten op die school omdat ik het idee heb dat ik meer bezig ben met rekenen,natuurkunde en maatschappijleer dan uberhaupt met fotografie.
Ik zat te denken om er gewoon mee te kappen en dan zelf gewoon veel te oefenen en mn bedrijfje te starten.

Maar toen dacht ik, ik kan ook een thuis studie doen. Dat kan ik zo snel doen als ik wil en dan heb ik alsnog een certificaat.

Nu is mijn vraag Hoe zijn jullie ervaringen met de thuis studies? En welke site vinden jullie goed, en welke niet?

Ik ben zelf al op zoek geweest en door heel google gespit. Maar ik wil graag jullie mening weten. Juliie zouden mij hier heel erg mee helpen!

ja daarom wil ik alsnog een thuisstudie gaan doen zodat ik in ieder geval een certificaat heb :stuck_out_tongue:

Voor een thuisstudie heb je wel belachelijk veel motivatie nodig… en sorry, dit lees ik niet uit je startbericht.

Goede sites met erkende diploma’s zijn in ieder geval, LOI NCOI NHA en Scheidegger.

Maar kost veel geld en veel discipline. Weet dat wel, geen recht op studiefinanciering en je moet jezelf motiveren met het aanzetten tot studeren.
Succes.

Doe het bij NCOI, daar werkt mijn moeder namelijk :stuck_out_tongue:

Het lijkt me vervelend als je iets niet snapt… aan wie moet je dan vragen stellen?