Thuis sporten

ik ben echt klaar met sportvereningen en sportscholen, ben nu van allebei af. nu doe ik zelf hardlopen en dat bevalt me wel, maar zijn er nog meer dingen om thuis/buiten te doen? xx

Koop een Wii Fit! Of touwtjes springen, op muziek buikspieroefeningen en andere work-outs doen etc.

Het enigste dat ik me kan bedenken is trampoline en/of touwspringen en fietsen. Ik zou het eigenlijk ook wel willen weten of er meer is om zeg maar ‘thuis’ te doen :].

K zou wel willen weten wat je
thuis allemaal kunt doen :grinning:
ik doe al hardlopen , touwtjesspringen , hoelahoepen ( nee echt is leuk ^^ xD), en buikspier oefeningen :stuck_out_tongue:

naa,
Beschouw dit maar als Upjje !

mijn hoelahoep heeft van die korrels erin en maakt dus heel veel herrie… uit respect voor de rest van de straat doe ik dat dus maar niet:P

• Ga buiten hardlopen in je eentje met mp3 of met een vriendin!
  • Koop de wii fit, erg leuke opdrachten en je word er best wel moe van als je het vaker doet!
  • Doe buikspier oefeningen, niet altijd even leuk maar als je gewoon even doorzet krijg je goed resultaat!
  • Download de Zumba dvd (check google even) en doe er aan mee!
  • Doe een leuk dansnummer aan zetten en ga gewoon dansen en mee zingen, ook al ziet het er mischien niet uit je verbrand veeeeel calorieen.
  • Ga de trap op en neer rennen, heel goed voor je.

verder weet ik even niks haha

Ze hebben er eentje bij de Blokker voor 3 euro, zonder korrels. n_n

Zoek workout video’s op via youtube

onze computers staan op plekken waar je geen ruimte heb voor oefeningen, dat is echt jammer, want yoga of tai bo ofzo via youtube gaat dan dus niet :frowning_face:

hometrainer :relieved:

Skeeleren?

[i]Het is heel fijn om te dansen !
Thuis dan eh xD
Ik doe het meestal , Gewoon tmf of jim opzetten en op elk liedje dansen !!
Je denkt meschien daar zweet je niet veel mee en dus niet afvalt fzo
Maar ikzelf zweet er ontzettend mee
Meschien ja je moet wel wat intensieve moves kennen maar ik verzin meestal gewoon alles zelf :slight_smile:
Ik zit wel al een paar jaren op Dansles enzo maar ik vind het thuis echt zoveel leuker om te doen xD
Moet je eens proberen !!

xx[/i]