(thuis) sporten voor beginners

heey, ik wil dus al een tijdje beginnen met zelf thuis oefeningen en af en toe hardlopen, ik rijd zelf ook wel paard, heb daar wel een conditie voor nodig, die heb ik niet heel erg. ik dus dus betere conditie maar ook mn lichaam. mensen zeggen wel dat ik niet dik ben, zelf vind ik ook niet dat ik heel dik ben maar ivm verleden wil ik graag blij met mn uiterlijk zijn en blij met mn lichaam.
ik heb niet echt doelen, maar wat ik het belangrijkste vind is n strakke buik en het is fijn als mn conditie vooruit gaat. ik ben niet echt dik ofzo dus dat valt mee, maar heb wel een vet laagje eg maar. nu vind ik het moeilijk om te bepalen hoe vaak ik moet hardlopen en hoe ver, maar vooral die oefeningen vind ik belangrijk en wil ik graag goed beginnen. het gaat dus vooral om buik, en beetje boven benen. iemand dus tips om te beginnen? welke oefeningen doen jullie? en hoeveel setjes? hoe vaak doen jullie het? en nog tips?

ik eet zeker niet ongezond, ben wel vegetarisch maar eet wel gezond, niet super maar zeker niet slecht, ik wil ook meer water gaan drinken enzo maar dat is meer extra.

Er zijn ZOVEEL topics hierover. Je kunt daar meer dan genoeg tips in vinden.