Thuis niet kunnen studeren

Wat vervelend, ik kan ookk noooit thuis leren!

Wat ik doe:
-Naar de bieb, op maandag en donderdag is de bieb tot 9 uur open
-Naar de universiteitsbieb(heeeeerlijke plek!)
-In een cafetje ofzo zitten, coffe company bijvoorbeeld :slightly_smiling_face:
-Op school zolang moeglijk blijven

Heb je het al thuis met je ouders over gehad? Het lijkt me belangrijk dat ze beseffen waar je mee zit!
En kun je niet met een vriendin leren?

En natuurlijk SUCCES!!! :slightly_smiling_face:
(ook met thuis)

eerst en vooral wil ik je veel sterkte wensen met je thuissituatie,
wel, oordopjes in helpen bij mij altijd, maar als je niet kan studeren met muziek helpt dat ook niet veel, de bieb of een rustig cafétje is ook leuk, maar dan moet het er echt wel rustig zijn. en wat ook heel leuk is is samen metn een vriendin studeren,lekker rustig én jullie kunnen mekaar overhoren of aan mekaar vragen stellen als je iets niet begrijpt, sla je twee vliegen in één klap!
en inderdaad zoals Fallingdown zegt, er eens met je ouders over praten zal ook geen kwaad kunnen .

veel succes!

Dankje voor al die reacties :slightly_smiling_face:

Nou ik woon bij mijn moeder, maar ik heb echt vaak gevraagd of ze rekening met me willen hebben.

Ik ben gisteren met de bus naar een grote bieb geweest, maar daar was helaas niet rustig en vandaag heb ik geluk want mijn vader was een paar daagjes weg en ik kan nu bij hem gaan studeren.

Voor de rest denk ik dat ik maar doordeweeks in de rustige bieb bij mij in het dorp ga studeren.

ik weet niet tot hoelaat jouw schooldagen zijn, maar onze school is tot 4 uur/half 5 open, en als ik dan rond 2/3 uur klaar ben blijf ik op school huiswerk maken en leren