Thuis keratine behandeling doen

Hoi,
Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met thuis een keratine behandeling doen? Ik heb een beetje gegoogeld en kwam uit op dit setje: http://www.johnbeerens.com/khs-smoothing-straight-system-kit.html
Bij de kapper vind ik het namelijk nogal duur en daarom vroeg ik me af of dit misschien iets is.

Ik zou het niet doen. Ik heb de kappersopleiding gedaan en geloof me je haar gaat er zo dood van, en een kapper heeft hier veel meer ervaring mee. Van andrelon heb je een hele lijn van keratine repair. Wel een aanrader dat heb ik zelf ook gedaan en het helpt echt alleen het duurt langer dan zo’n behandeling, scheelt geld en je haar gaat er niet kapot van. (’:

Het idee met keratine is dat je haar er juist mooier van wordt? Ik weet niet. Een vriendin van mij behandelt al jaren d’r haar 3-5 keer per jaar met keratine en het glanst juist mooi en blijft stijler. Zij heeft op de een of andere manier een pot keratinespul weten te fixen wat kappers ook gebruiken.

Edit mod: dit soort reclameteksten zijn niet toegestaan

Jaa snap wat je bedoelt, is de bedoeling ook. Maar je kunt het een beetje vergelijken met verven/permanenten. Je haar word er mooier van maar het is wel beetje schadelijk.

Ik heb onlangs een thuis keratine behandeling van sunliss gebruikt. Ik heb ongeloofelijk droog, pluizig, springerig ontploft haar van mezelf. Na de behandeling was het prachtig, stijl en het was/leek absoluut niet droog of pluizig maar zag er gewoon gezond en mooi uit. Na 1 keer wassen is de pluis al wel wat terug gekomen maar het is wel een stuk handelbaarder geworden.