Thuis blijven?

Ik ben gisteravond ongesteld geworden…oftewel, ik lig nu op bed, met heel erg pijn in mijn rug, hoofd, en heupen. Nu ben ik dat wel gewend van mijn ongesteldheid, maar ik voel me nu ook erg ‘zwak’ om het zo maar te zeggen. Als ik me omdraai in mijn bed dan begint het al te duizelen, nu moet ik over een paar minuten gaan aankleden voor school, maar ik twijfel of ik wel moet gaan doordat ik zo duizelig ben. Maar aan de andere kant als ik niet ga, denken mensen dat ik raar ben…wat zouden jullie doen?

Tja, als je echt zo beroerd voelt kan je best een dagje thuis blijven.
Je kan toch zeggen dat je je echt niet goed voelt? Iedereen heeft dat wel eens.
Misschien moet je wel eerst even lekker ontbijten, dat kan de duizeligheid soms echt verminderen!
Sterkte :sob::muscle:

Nou ja…vaak zo vroeg in het jaar gaan mensen je erom pesten enzo, ten minste, dat ben ik gewend dan.

Als je je echt niet goed voelt moet je thuis blijven, want interesseert het jou van anderen daar van denken?

Ik zou lekker thuisblijven. Ik had voordat ik aan de pil ging, elke menstruatie dat ik een dag gewoon dood en doodziek was. Dat wisten ze op school en dan mocht ik naar huis. Dat mocht uiteraard natuurlijk ook van mijn ouders. Je kunt er toch niks aan doen?

De een heeft er meer last van dan de ander. Als je je slecht voelt blijf je gewoon thuis, anders steek je toch niets op van school. Een dagje rusten kan geen kwaad, daar hebben anderen niets over te zeggen. :slightly_smiling_face:

Ik kan me er niets bij voorstellen, maar als je echt beroerd erdoor ben blijf je toch gewoon lekker thuis. Je hebt er zelf ook niets aan om zo op school te zitten.

Ik ben ook al 1 dag ziek geweest hoor, waarom zouden ze je gaan pesten omdat je je niet goed voelt omdat je ongesteld bent? ik begrijp dat niet hoor, gewoon lekker een dagje thuis blijven!

Ik ben naar school gegaan, maar na het tussen uur toch weer naar huis, want het ging echt niet meer.

Ze pesten je dan omdat ze allemaal vinden dat je een aansteller bent :wink:

Nogal raar dat ze je daarom gaan pesten, maar oké. Ziek is ziek.
Gewoon lekker rustig aan doen nu!

Ach welnee, de een heeft er meer last van dan een ander. Als jij er veel last van hebt, kan jij daar niets aan doen!

Wtf? :’)

Wie gaat er nu pesten omdat je een dagje ziek bent?

Nou, je dag is al voorbij op school dus slotje.