"This Man"

Hey,

Vandaag scrolde ik zo door Twitter en vond ik een tweet die over “This Man” ging, een man die door duizenden mensen over heel de wereld gezien is in hun dromen. In elke droom was precies dezelfde man te zien, altijd identiek aan elkaar. Er is zelfs een organisatie voor opgericht: http://www.thisman.org/
Raar genoeg hvond ik dat gezicht vergelijkbaar met iets dat ik eerder gezien had.

Dit is echt scary shit, iemand al eens gezien in dromen of in het echt?
Ik in ieder geval niet in het echt of in mijn dromen maar het gezicht was gewoon vergelijkbaar, misschien
een “random gezicht” die iedereen gewoon kent…erm. Ik bedoel dat het “gewoon een gezicht” was, met een aparte blik. Wel interessant.

Volgens sommige bronnen is het nep:

https://answers.yahoo.com/question/index?qid=20120423121706AAi8fQn

What are y’all thinking?
Sweet dreams, and hopefully you won’t meet this creepy guy there…>:slightly_smiling_face:

ik denk dat hij ooit op tv was

waarom denk ik op het nieuws :’)

:grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes:

Hij heeft iets weg van Mr Bean.
Verder ben ik niet bijgelovig hierin, en denk ik gewoon dat het iets psychologisch is dat je zo’n gezicht in gedachten vormt, of dat het een heel herkenbaar gezicht is.

Huh! Ik had een ander gezicht! hahahaha

Ik ken hem niet hoor :’)

die wat ik postte is een parodie, dat is Daniel Tosh van Tosh.O :grinning_face_with_smiling_eyes:

ik heb wel eens gedroomd over iemand met een unibrow ja

Hahaha oh faal! :’)

Hij is best eng…

Ik heb hem volgens mij nog nooit in mijn dromen gezien en hoop dat ik er nu geen nachtmerrie’s van krijg lol

Jq ik had hier al eerder over gelezen. Al die verhalen van die mensen op die site. Awesome

Ik hoop dat ik die nooit tegenkom in mijn dromen, wat een engerdje

Ik heb hem trouwens wel een keer gezien, maar dat was nadat ik de foto had gezien. Ik heb toen zowat de hele dag lopen janken. :’)

Kruising tussen Sheldon en mr bean ofzo xd

Ik ben echt bang dat ik vanavond over hem ga dromen nu ik dit gezien heb

Ehh wat?
En hier is serieus ook een site over?

Oh gawhd, I don’t want to live on this planet anymore.

Die eerste man ken ik niet, die tweede wel. Ik vind dit maar eng hoor, hopelijk ga ik ook niet dromen over hem/ze. :")

Wat ik me afvraag; hoe kwam men erachter dat Ze over dezelfde man droomden?

Iemand praatte erover met zijn psycholoog, en die herkende het verhaal van meerde cliënten. Toen heeft hij er onderzoek naar gedaan en bleken meer mensen over hem te dromen.

Ik geloof hier niet in, waarschijnlijk is het gewoon een heel herkenbaar gezicht ofzo.