This is my piercing =)

Hey girls,
ik heb nu 2/3 maanden een tongpiercing en vroeg me af of jullie het vinden staan?

http://i28.tinypic.com/2u7udrr.jpg

Wie heeft d’r nog meer een tongpiercing? Post een foto. =)

:wink:

Ik vind dat zo afschuwelijk bij zowel vrouwen als mannen.
Het is a-sexy en slecht voor je tanden.

Je kan het hebben, maar zelf zou ik het niet willen.
Voor geen goud!

Hij staat je leuk ;]

X

Ik vind dat ie je wel leuk staat =)

Ja het past wel bij je.

ik vind dat het staat
& ik vind je krullen leuk!

Staat je heel goed!

Ik zou er ook wel een willen, maar ben bang dat het mij niet staat…

Dat dacht ik ook, dat het mij niet zou staan. Maar nu krijg ik meestal wel leuke reacties. Dusss, vind 't wel best haha & anders kan je 'm er altijd nog uithalen.

Tongpiercings staan bij niemand…

Naja. Hij staat je niet slecht, maar ik houd er gewoon niet van :stuck_out_tongue:

jaloerssss !
hij staat mooi , en je krullen zijn echt prachtig! haha =p

ik vind het vaak snel arrogant , maar bij jou staat het echt :wink:

Waarom zou t niet staan ? je hebt m in je mond dus niemand ziet m tenzij je de hele dag met je tong uit je mond loopt.

Ik heb nu zo’n 5 jaar een tongpiercing, waarvan bijna niemand weet dat ik er eentje heb.

ik wil er ook een, maar ik druf het niet :frowning_face: Ik heb een korte tong en ben bang dat het erg gaat ontsteken enzo… Hoe ging dat bij jou? Staat je trouwens goed :slightly_smiling_face:

hij staat jou wel leuk, maar ik wil geen tongpiercing

Staat goed hoor. Die van mij is al een jaar eruit, ik mis hem wel. Maar ik heb niet weer het geld er voor over om hem overnieuw te laten zetten…
Als ik een keer geld teveel heb zou ik het wel weer doen.

Oeeeh hij staat je echt super leuk & ik ben jaloers op je haar!

ik heb geen piercings, maar ik zou een lippiercing willen ;p maar dat mag toch nooit.
Jou staat het wel heel leuk

girlgirl; In je mond gaat iets niet zo snel ontsteken omdat het telkens word schoongemaakt door je speeksel volgensmij. Je tong word wel dik en 't is ook wel even lastig eten maar daarna heb je nergens meer last van en voel je 'm niet eens! :grinning:

Thanks voor de complimentjes over m’n haar haha.

Je tong gaat juist t snelste ontsteken, omdat er zó veel bacterien in je mond zitten. Je speeksel maakt het niet schoon, maar juist vies.

Maarehm… Mag ik vragen waarom je er een topic voor moet openen? Ik bedoel, als iedereen nu zegt dat ie je niet staat; haal je m er dan uit? :’)