This is it.

Ik kan bij onze bios niet reserveren… maar als je kijkt zijn er al een aantal uitverkocht. Rara, hoe kan dat!? Ik wil hem wel heel graag zien maar dan ben ik op vakantie.

Ik wil erheeeeeen.
Maar ik moet ff snel kaarten gaan reserveren dan denk ik…

Ik heb de kaarten :'D

ik ook!

Ik ga dr niet heen.

Oeh ik heb vanavond de kaartjes gehaald! :grinning: Heb er echt zin in. (Ik ga 29 oktober, 19.45 u.)
Wat ik wel raar vond, was dat voor de premièredag, de 28e dus, nog maar pas 35 kaartjes waren verkocht. :open_mouth: Dat is toch raar, of ligt dat aan mij…? (Bioscoop in Roermond gaat het over trouwens.)

ik ga woensdag 19u in r’dam
heb kaartjes gehaald op inet en vond het ook raar dat ze nog niet uitverkocht waren …

Ik ga er ook niet heen. ;]

Ik heb hem gezien :stuck_out_tongue: Vond 'm wel leuk! Alleen er zaten 2 meisjes de héééle tijd deo te spuiten :crazy_face:

Ik ga dr morgen heen !!
Nouja, eigenlijk vandaag al :grinning:
ik heb dr echt zin in !! xD

Ik heb gehoord dattie tegenviel en zelfs een beetje saai was…
Dus ben benieuwd naar jullie reacties!

[quote author=Anonymous link=topic=135608.msg[quote author=Chantalll_ link=topic=135608.msg[quote author=Chantalll_ link=topic=135608.msg4169108#msg4169108 date=1255117171]#msg[quote author=Chantalll_ link=topic=135608.msg4169108#msg4169108 date=1255117171] date=1255117171]#msg[quote author=Chantalll_ link=topic=135608.msg[quote author=Chantalll_ link=topic=135608.msg4169108#msg4169108 date=1255117171]#msg

Absoluut niet saai!
Ik vond 'm geweldig!
je zag hoe Michael was de laatste paar dagen/weken voor zijn overlijden, wat een geniaal persoon, I just love him <3
En sommige stukjes waren zelfs grappig, ghehe, zo ging Michael op zo’n platform staan (net als hij elke keer bij de optredens deed tijdens het liedje ‘earth song’), om te oefenen, en hij was gewoon dolenthousiast en wilde alleen maar hoger, dat de regisseur nog riep: “Michael, hou je alsjeblieft vast!!” Alsof hij een klein kind was haha, great ^^

Zelf ben ik nog een beetje aan 't “verwerken” wat ik in die film gezien heb.
En het is vooral goed te zien dat hij absoluut niet aan de drugs was, zoals er ook roddels rondgaan, want als je aan de drugs bent dan kan je niet zo snel reageren op alles, en hij had -zoals altijd- de perfecte timing.

:bowing_man:

[quote author=Anonymous link=topic=135608.msg[quote author=Chantalll_ link=topic=135608.msg[quote author=Chantalll_ link=topic=135608.msg4169108#msg4169108 date=1255117171]#msg[quote author=Chantalll_ link=topic=135608.msg4169108#msg4169108 date=1255117171] date=1255117171]#msg[quote author=Chantalll_ link=topic=135608.msg[quote author=Chantalll_ link=topic=135608.msg4169108#msg4169108 date=1255117171]#msg

Hij zat nu trouwens goed vol, ghehe xd

Haha, zie het helemaal voor me. :stuck_out_tongue:
Waar ik alleen 'n beetje van baal is dat er misschien wel 'n stand-in is te zien in de film i.p.v. Michael zelf (ofja, dat kunnen wij niet zien natuurlijk maar het gaat om het idee). Als Joe en LaToya dat zeggen… zij kennen hem natuurlijk heel goed. Maarja misschien willen ze wel weer aandacht ofzo.
Anyway, ik kan niet wachten tot vanavond! :grinning:
Wie is er al nog meer geweest, hoe was het??

Oooh ga je vanavond? Veel plezier en geniet ervan =D
Ik ga zaterdag :astonished:

Geweest. Gisteren. Beste ‘film’ OOIT.

ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de film maar weet nog niet of ik er wel heen ga…

This is it vandaag was killer dope!!
Echt een hele mooie film <3

Koop hem op DVD denk ik

Ik vond het saai eigenlijk. Misschien komt het omdat ik geen fan ben maar hij zong telkens en blabllaa, oke best logisch dat ie dat deed maar op een gegeven moment werd het een beetje saai voor moi.

ps, dit is mijn mening he ;p ik ben geen fan dus het ligt vast en zeker en mij. (:
edit: oja, ik heb m niet afgekeken (ja, vader van een friend had hem op gedownload) dusja het slaat ook nergens op dat ik mijn mening geef want ik heb hem niet helemaal gezien maar oke ;p

Ja hij was zo geweldig! Ik wil nog een keer!
De beelden van de repetities deden me echt versteld staan. Zo mooi! Met die grote vlammen, dat vuurwerk, die geweldige decors en die prachtige 3D films enzo. En Michael was natuurlijk geweldig :bowing_man: Hij zag er goed uit en danste en zong perfect =D