This is a situation.

Ik ken een jongen nu zo’n 3 jaar. We hebben altijd heel leuk contact gehad, maar vaak ook even een ‘pauze’ in het contact. Zo spraken we elkaar zo een paar maanden niet. Maar, op de 1 of andere manier komen we altijd bij elkaar terug. Het is ook totaal niet ongemakkelijk ofzo als we elkaar zien na zoveel maanden geen contact. We hebben toen we 15 waren ook een ‘relatie’ gehad, maar hij was toen zo los (vreemdgaan, het niet boeien hoe ik me voelde, meisjes van alle kanten ‘regelen’ enz) dat ik daar maar een enorme punt achter had gezet.
Toch trekken we steeds weer naar elkaar toe. Hij heeft nu een vriendin, maar ik krijg het gevoel dat hij dan wel een relatie met haar heeft, maar toch liever bij mij is. Ze gaan nu een halfjaar en ik weet dat hun relatie gewoon geen toekomst heeft. (Het meisje is moslim en moet per sé met een moslim trouwen enz, heel streng qua jongens enzo opgevoed) Deze jongen is een oerhollandse gozer en ik ken hem te goed om te weten dat hij nooit zichzelf zou veranderen voor iemand. Hij zegt zelf ook al dat het niet goed is en dat hij haar eigenlijk niet meer wil zien.
Begin juli hadden weer een tijdje geen contact gehad, maar toch spraken we af. Het was gezellig en we hadden een goed gesprek. Hij vertelde over hoe hij zich voelde soms, dat hij zich soms anders voelde dan iedereen enzovoorts. Ik vond het heel wat dat hij mij dit vertelde, zulke persoonlijke dingen; hij was 3 jaar geleden immers totaal niet zo… ik merkte dat hij gewoon volwassener werd/is geworden. Dat zei hij zelf ook al, dat hij zich belachelijk heeft gedragen vroeger. En zoals bijna altijd als we elkaar zien, zoenden we en hadden we voor de 2e keer seks (een jaar hiervoor ofzo al eerder).
Ik weet gewoon niet wat het is. We kunnen zo maanden elkaar niet spreken, maar dan toch is er gewoon die enorme klik als je elkaar ziet. We komen steeds weer terug bij elkaar. Hij wil me zien morgen en bij me slapen als iedereen op vakantie gaat in dit huis. Heel lief enzo, maar what to do met z’n vriendin? Ik ken dat hele meisje niet, maar ik weet wel hoe kut het voelt als je vriend vreemdgaat. Maar, ergens wil ik hem gewoon voor mezelf…
Ik vroeg hem ook van: en je vriendinnetje dan als je blijft slapen? Hij zei: ja weet nog niet. Daarna zei hij van: zou je het erg vinden als ik zou blijven slapen? Ik zei: nee natuurlijk niet. Toen zei hij van: oke dan kom ik. We hebben een soort van ‘seksrelatie’, alleen dan 1 of 2x per jaar hahaha. Maar, toch van beide kanten meer dan gewoon oppervlakkig dat. Hij zei ook dat ik misschien wel z’n ‘grote liefde’ zou kunnen zijn.

Maar ja, genoeg ellendige zinnen getypt:
Wat zouden jullie doen als je in zo’n situatie zat?

Ik zou het eigenlijk gewoon niet doen. Hij gaat vreemd, en doet dat meisje pijn. Hij heeft een vriendin, dat hij wilt vreemdgaan fijn, maar werk daar niet aan mee… Mijn mening.

Ik vind het echt belachelijk dat je seks met hem hebt terwijl je weet dat hij een vriendin heeft, en terwijl je zegt dat ‘je weet’ hoe kut het is als iemand vreemd gaat. WAAROM doe je het dan?

Sorry maar ik heb hier totaal geen begrip voor.

Mijn enige advies zou zijn: Stop hiermee.

Dit.

Ik zou misschien tegen hem zeggen dat je alleen een relatie wilt als hij het uit maakt met zijn vriendin omdat jij niet wilt dat hij met jou vreemdgaat. Hij moet of helemaal voor je gaan of niet. Als hij jou echt wilt dan zou hij het echt wel uitmaken met z’n vriendin. Jij zou het toch ook niet leuk vinden als jou vriend vreemdgaat? Ik snap wel dat het moeilijk is ja, je wilt hem haha maar aan de andere kant is het weer lullig voor z’n vriendin… success!

Hij ging bij jou vreemd en nu bij haar en dan zeg je dat die volwassen is geworden. Nou niet dus… Misschien naast jou heeft die nog tig andere dat weet jij niet want zijn vriendinnetje weet het ook niet van jou en hem. Stop ermee.

Ik vind het verschrikkelijk wat jij flikt tegen dat arme meisje, ja misschien heb je geen verplichtingen tegenover haar maar je hebt toch wel menselijkheid in je om zoiets niet te doen? Je weet hoe het voelt en dan doe je het zelf ook maar even? Echt ik heb zoo weinig respect voor mensen die vreemdgaan of er aan meedoen

Hier kan ik echt gen begrip voor hebben, bah.

Okay, als je iemand echt leuk vind…kun je je teveel laten meeslepen, maar je bent er wel zelf bijgeweest toen je seks had met hem en hij zijn vriendin dus bedroog. En hij zegt Miss wel tegen jou dat hij niks meer met z’n vriendin wilt, maar hij kan je ook een beetje gebruiken(want ik denk niet echt dan zijn vriendin al seks mag hebben) . Ik zou hem duidelijk maken wat hier boven al word gezegd dat hij helemaal voor je moet gaan(en dus uitmaken met zijn vriendin) of niet. En tot die tijd hij het nog niet heeft uitgemaakt moet je helemaal niks doen kwa zoenen/seks en dan moet je het ook tegen hem zeggen. Ik snap dat het moeilijk voor je is om hem op dat gebied af te wijzen, maar hij heeft een vriendin en dat kunnen jullie gewoon niet maken tegenover haar, je hebt het zelf ook meegemaakt en weet hoe kut het voelt

Ik begrijp je wel. Als je een jonge al zo lang kent en zei hem maar nog even heb je een beetje het gevoel van ik heb meer recht op hem + je bent over je oren verliefd en dan doe je veel om gewoon die persoon zijn liefde/aandacht te krijgen. Maar ik denk dat je nu even ook aan dat meisje moet denken en ook aan het feit dat hij hem hier totaal niet schuldig bij voelt ( ale zo komt het toch over ) Zeg hem dat je niks meer lichamelijks wil doen tot hij weer single is ( op zen minst ) en ik zou ook minderen met het contact.

Dit is echt erg.
Bij jou is ie ook vreemdgegaan en je weet hoe het is. Waarom werk je er dan aan mee als ie dit bij een ander doet? Als ik jou was zou ik er gewoon mee stoppen. En wie zegt dat ie voor jou wil gaan? waarschijnlijk gebruikt ie je alleen maar voor de seks, aangezien de meest moslim meisjes ook geen seks voor het huwelijk mogen hebben.

Naja iniedergeval snap ik niet waar jullie mee bezig zijn.
Probeer gewoon zo min mogelijk contact te houden, niet meer af te spreken en hem te vergeten. Er zijn genoeg andere jongens dan alleen maar deze jongen, en er zijn er ook echt zat die wel echt voor je willen gaan :wink: Vind het iig lullig voor dat meisje.

En als jij werkelijk zijn ‘grote liefde’ bent had hij nooit wat met dat andere meisje moeten hebben. Nu profiteert hij gewoon van alle kanten.

+1

Het is niet alleen háár schuld hoor. Vreemdgaan komt van twee kanten en hij is degene met de relatie.

Gewoon niet doen, bespaar je een hoop ellende mee.

Wat een kutwijf ben jij zeg. Juist omdat je snapt dat het kut is maakt het erger. Hij gebruikt je voor de seks die die bij zijn vriendin niet krijgt.