this guy

oke ik denk dat ik beetje advies ofzo nodig heb ;p

Er is een jongen die ik heel erg leuk vind. Het is echt vreemd want we kennen elkaar niet. I mean, ik weet wie het is omdat die bij friends van me in de klas zit en zo weet hij ook wie ik ben maar daar houdt het dan ook op. Ik weet niet wat het is, maar hij kijkt vaak naar me bijv: in de pauze en dan nja kan ik niet stoppen met naar hem te kijken en dan staren we like heel de pauze naar elkaar. Maar this niet dat we naar elkaar lachen ofzo maar we hebben gwn neutraal face, als we naar elkaar kijken weet iemand wat dit betekent ofzo? x

Ten eerste typ je vrij irritant, dat Nederlandse en Engelse door elkaar.

Ten tweede, ik denk wel dat het iets betekent dat hij zoveel kijkt, maar je kunt toch gewoon een gesprek met m aanknopen?

Ze noemen dat fase 1 in het flirten…

haha sorry ik ben zon iemand die van engels en nederlands door elkaar praten houdt ik heb al ‘soort’ van met hem gepraat maar niet echt meer met zn vriend en als ik iets tegen zn vriend zei maakte hij wel opmerkingen alleen t kutte is dat die verlegen was toen ik erbij zat en nja hij ging ook best snel weg hijs niet erg spraakzaam wat het moeilijker maak. :sunglasses:

oh i hope dat we in fase 1 zitten haha

ja sorry ik ook, maar niet op zo’n manier dat het irritant wordt x)

ik vind het lezen zonder leestekens irritanter dan het engels en nederlands door elkaar heen. je typt alles als 1 lange zin achter elkaar, is het nou echt zoveel moeite komma’s en punten te gebruiken?

• Ik krijg zeker gezeik, laat maar xD -

Nu ben ik wel heel benieuwd :stuck_out_tongue:

nou als hij zo lang naar je kykt, dan vind hij je in iedergeval een leuk meisje, anders kyk je niet zo lang.

Haha, het is net alsof ze niet genoeg meidenboekjes leest ;p

me too

Wat betekend het als jullie naar elkaar kijken? nou dat jullie elkaar zien

Ga gewoon eens met hem praten dan kom je erachter of ie echt wel zo leuk is en merk je ook of hij jou ziet zitten

Dit heb ik ook, alleen heb ik ook les met hem. Maar ik ken hem wel een beetje, alleen we praten soms wel op msn maar eigenlijk niet in het echt…
Maar donderdag gala, dan ga ik ff actie ondernemen!
xx