This girl needs some love advice

Oke: I’ll break it down for ya.

Ik en 'n vriendin gingen vaker naar de bieb om 'n beetje te chillen en niks te doen en een beetje te computeren (aangezien dat gratis is bij onze bieb) en meestal zijn er nog wel 'n paar knappe jongens en is 't leuk om 'n beetje rond te flirten en oogcontact te hebben. De eerste keer kwamen we in de lift met een knappe biebjongen. (een biebwerknemer die ingeleverde boeken moet terugleggen op de juiste plaats) en het was eigenlijk kei-gezellig en we hadden een heel kort gesprekje. Meestal is 't in de lift ongemakkelijk maar deze keer leuk. De daarna opvolgende keren dat we naar de bieb gingen zagen we hem nog een paar keer waarna hij altijd heel kort iets zei zoals “hallo dames” of “toevallig” (dat we elkaar weer zagen)

Na een tijdje ging ik en die vriendin naar het stadspark. (gisteren) Omdat het zo’n heerlijk weer was en NATUURLICH zat hij daar! Met allemaal best knappe vrienden van hem. We waren niet zeker of hij ons zag alhoewel ik vermoed dat we een paar keer oogcontact hadden. Dus dachten we, oke, we lopen gewoon langs. We liepen langs maar er was een ander groepje jongens naast hun (die niet bij hen hoorde) en die riepen dingen zoals “hee mooierd” en “ik wil met je trouwen”. Best ongemakkelijk dus, want we wouden gewoon dat biebboy en z’n vrienden iets zouden zeggen.

Daarna zijn we een kwartiertje even de stad ingegaan en besloten we terug te gaan naar de plek. Ik was de hele tijd aan 't zeggen dat ik wou zwaaien, gewoon om 'n beetje contact te krijgen. Dus we gingen een beetje oogcontact zoeken maar biebboy zelf keek niet heel erg opvallend, alleen soms, maar een vriend van 'm wel. Na een tijdje ging die VRIEND dus zwaaien! En wij moesten super hard lachen maar we durfden gewoon serieus niks terug te doen. (maar we lachten wel zijn kant op, om te laten merken dat we het wel leuk vonden) En nu lijken we net bitches omdat we ten eerste zijn langsgelopen zonder iets te zeggen én niet terugzwaaiden.

EN nu mijn dringende vraag: hoe laat ik hem merken dat ik hem leuk vind? Ik merk dat ik vaker aan hem denk en ik wil gewoon een “move” maken. En dan het wél durven! Girl-to-girl advice? Ik weet dat hij op dinsdag en woensdag in de bieb werkt maar wil niet als 'n stalker overkomen?

Wil je nou die vriend van die biebjongen of de biebjongen zelf? ;p

Haha ik ken dit wel! Als je niet over wilt komen als een stalker kan je beter woensdag heen gaan. & dan er voor zorgen dat je weer oogcontact met hem maakt. Als dat oogcontact maken enzoo goed lukt kan je er heen gaan en een praatje maken… ik hoop dat je er wat aan hebt. Heel veel succes iig!

lever allemaal dating boeken bij hem in
en van die boeken als “hoe ga ik met verliefdheid om” enzo

okee daar heb je ook niet veel aan

De bieb jongen! Haha

Maar hij is niet de persoon die de boeken inneemt jammer genoeg, anders had ik 't sws gedaan!

a

Haha misschien kan ik morgen een boek vragen en er dan bij zeggen dat hij goed kan breakdancen, want dat deed ie in 't park?

Haha nee ik zou zeggen: ‘Best interessant hoe jij die boeken weer terug in het rekje zegt.’ En geef dan gewoon een leuke spontanen lach, en lach een beetje flirterig om je eigen grap. Meestal gaat die jongen wel lachen of krijg je een korte reactie. Lach dan gewoon mee en zeg vervolgens: ‘Zocht eigenlijk een goede reden om je aan te spreken.’ Wees gewoon lekker spontaan. Daar houden jongens en meiden van!

Begin over het park als je 'm weer ziet in de bieb. Over het weer, zijn vrienden, vrije dag bladiebla. Heel verhaal wat je zo kan beginnen. Als het een beetje goed gaat kun je afsluiten met ‘zullen we een keer naar het park gaan (eventueel met vriendin’. Lijkt mij een goede manier om uit te vissen in hoeverre hij geinteresseerd is right?

@puddingbroodje en @searoute, ik ga echt een gesprek met 'm proberen aan te knopen! Het lijkt alleen zo makkelijk en in real life moet je jezelf er echt toe pushen, ook omdat je gewoon weet dat je hem zo leuk vindt wat 't nog moeilijker maakt haha, ik ga 't proberen! Thanks voor jullie tips!