Think Positive book

Hoiii!

Ik heb een vriendin die in Juni jarig is.
Nu gaat het niet zo goed met haar en ik wil haar graag een think positive book geven.
Die wil ik dan ook zelf gaan maken.

Het wordt een boek met op elke bladzijde een verhaaltje waar door zij vrolijk wordt.
Kan ook 1 zin zijn.

Ik heb al wel veel verhaaltjes maar nog lang niet genoeg!

Hebben jullie misschien nog leuke quotes/verhalen die haar laat denken dat ze echt goed is zoals ze is.
Het liefst in het engels omdat een andere vriendin van mij ook mij helpt en zij is engels en het boek is ook van haar.
Ook mag het wel in het Nederlands als het echt een goed iets is.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
Alvast bedankt!

Ik wil het wel proberen?

Smile every time of the day, you never know who is falling in love with it

Ja moooi! Dankjewel!

Dat is waar, maar je kan ook gelukkig worden als iemand verliefd op je wordt en jij ook op hem.

“Time you enjoy wasting is not wasted time.”~ Marthe Troly-Curtin

“The most important thing is to enjoy your life—to be happy—it’s all that matters.” ~ Audrey Hepburn

• Magic is believing in yourself,if you can do that, you can make anything happen
    -Be in love with your life. every minute of it.
    -happiness can be found even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light
    -think positive, be positive and positive things will happen
  • it’s a good day to have a good day
    -When everything feels like an uphill struggle: just think of the view from the top
    -Believe you can and you will
    IK heb er even een paar opgezocht op internet :slightly_smiling_face:

Oke ik verveel mij dus hier gaan er heel veel komen. Sorry niet allemaal even goed. :

May your coming year be filled with magic and dreams and good madness. I hope you read some fine books and kiss someone who thinks you’re wonderful, and don’t forget to make some art write or draw or build or sing or live as only you can. And I hope, somewhere in the next year, you surprise yourself.

when people hurt you over and over again, think of them like a sandpaper you may be scratched but you end up polished and they end up useless

Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.

To be beautiful means to be yourself. you don’t need to be accepted by others.you just need to accept yourself.

Magic is something you make.

Lightning doesn’t often strike the same place twice. It’s a once in a lifetime thing, even if it feels like the shock is coming over and over again. Eventually the pain will go away, the shock will wear off, and you start to heal yourself, to recover from something you never saw coming. But sometimes the odds are in your favor. If you’re in the right place at just the right time, you can take a hell of a hit and still have a shot of surviving.

You can only try your best.
And if they can’t appreciate that,
it’s their fault, not yours.

I have learned that when sadness comes to visit me, all I can do is say “I see you.” I spend some time with it, get up, and say goodbye. I don’t push it away, I own it. And because I own it, I let it go.

I carry my own, hold my own, & stand on my own.

Op google, tumblr en weheartit enzo vind je er sowieso nog 1843173874. Succes !

http://www.mactoons.com/wp-content/uploads/2013/10/quote-about-look-for-something-positive.jpg

ok sorry ik had echt geen zin om te typen :flushed:

wauw! dankjulliewell!

ik vind het trouwens echt een heel leuk idee, heb je al veel tekstjes?

Dankje!

Ja ik ben al wel over de helft heen! Het is een heel dik boek dus ik hoop dat ik het haal! :slightly_smiling_face:

haha, komt wel goed. als je nog wat inspiratie nodig hebt wil ik desnoods nog wel wat rondkijken hoor :wink:

Oke! Ik ga eerst deze allemaal opschrijven!
Dankjewel :slightly_smiling_face:

‘‘Happiness is a journey, not a destination.’’

Ik heb zelf een boek waarin ik elke dag vijf positieve punten van die dag op schrijf. Soms zijn het maar hele kleine dingetjes. :slightly_smiling_face: Het werkt voor mij erg goed, het leert je om je dag positiever te zien en te relativeren. Misschien ook een leuk idee?

jaa dat ga ik er ook in doen! dankjewel!!

upje :upside_down_face:

Ik heb nu examens maar als ik tijd heb zal ik nog is een paar zoeken :wink:

oke dankjewel!!

Heb nog wel wat nodig!

Waarom gaat dit niet over mij?

Grapje

Ik vind deze zelf heel mooi: What is life? they say its form b to d from birth to death but whats between b an dD its a C so what is a C it is a choice

En deze is misschien wel leuk:

Sometimes me think, what is friend? and then me say 'friend is someone to share the last cookie with me