Things she said...

Wat is het onaardigste wat een meisje of vriendin ooit tegen jou heeft gezegt?

-een vriendin van een vriendin zei een keer tegen me dat me hoofd haar niet aanstond , waarom weet ik ook niet want ik kende haar niet en dat was de 1e keer dat ik haar echt had ontmoet.
-en ook zei een (ex) vriendin een keer tegen mij dat ik een asociale kutbuitenlander ben en dat ik facking lelijk ben en dat iedereen me haat.

naja ik moest er wel effe op huilen eerlijk gezegt , niet in het bijzijn van iemand anders , maar gewoon alleen op mijn kamer.
maarja…

Tijdje terug zei een meisje dat ik een arrogante bitch was. Ach, moet zij weten. De reden van haar conclusie: ik was even wat sipjes door een herinnering > zijwildeweten waar ik aan dacht > ik zei dat ik dat niet wilde zeggen omdat ik de sfeer niet wilde verpesten… Tsja, ze deed de hele tijd al niet aardig tegen me.

En… een hele goede vriendin… Concludeerde laatst dat jongens indeze omgeving bij mij afhaken omdat er iets mis is metmijn innerlijk. Dat ze mijn innerlijk niet mooi vinden… Ze wilde me vast niet kwetsen, maar ergens raakt het me toch… Misschien heeft ze wel gelijk, maar ik weet dus niet wát ik dan moet veranderen…

Hypocriet: Ik zei iets vals en was er later van bewust dus probeerde het goed te maken. Dan krijg je dat tegen je hoofd: DAN NIET!

Tsja, meiden onderling kunnen wreed zijn.

Ik ga me er niet druk om maken heb ik besloten, het komt toch wel goed met me uiteindelijk. K zie wel wat de toekomst brengt.

^ precies.

Daarom ga ik ook meer met jongens om… Ik ben eigenlijk vergeten wat het gemeenste was wat een meisje ooit tegen me heeft gezegd. Maar sommigen kunnen je afschuwelijk aanstaren.

‘Nee, jij bent meer een meeloper’. Dat zei een vriendin van me. Nou, fijn -.-

Niet echt heel onaardig, maar dat ik wat meer moest praten, opvallend zijn, met jongens omgaan etc, omdat ze vond dat ik te saai was. Nou, daar heb ik wel even om moeten slikken… vond het niet leuk om te horen.

-

Op school deden we afgelopen jaar mee aan een project waarbij we het schoolplein en het fietsenrek schoon moesten houden. Wij waren als klas aan de beurt en ik was samen met een paar vrienden het fietsenrek aan het vegen toen er een andere school langs liep die naar naar de gymzaal ging. Een meisje schreeuwde toen tegen ons: ‘Klotekutbitches’ Geen idee waarom…

ik moest van andere mensen horen dat dat kutwijf mij arrogant vond.
ik ben echt het tegenovergestelde van arrogant en dat kwam best hard aan.
ze kent me niet eens >.<

Op het moment dat ik thuis kwam na een weekendje weg met mijn beste vrienden kreeg ik te horen dat ik echt arrogant was. Dat ik echt meende dat ik de beste was en dat ik deed alsof ik echt erbij hoorde. Terwijl ik gewoon lol had. En dat overal waar ik kwam dat ik dan deed alsof ik belangrijk was en het dan leuk zou worden omdat ik er was. En dat niemand van mijn vriendengroep me echt aardig vond en dat ik hartstikke verliefd op M was, wat overigens niet waar is, hij zou zo een broer van me kunnen zijn. Tja. Niet echt leuk om te horen, ze zou beter moeten weten.

mn beste vriendin zei tegen me ‘de laatste tijd heb ik nog maar heel weinig vriendjes, en volgensmij komt dat doordat ik altijd samen met jou ben. en door jou haken alle jongens af’.
nou toen kon ik haar echt wel schieten joh, we hebben nu ook al een hele tijd ruzie.
en er zijn heel vaak dingen tegen me gezegd als ‘arrogante kankerhoer’ maar dat zeggen mensen die me niet kennen, dus dat trek ik me niet heel erg aan.

Geen meisje, maar een vrouw. De stagiaire in groep acht toen ik vroeg waarom ik niet naast een van mijn vriendinnen was neergezet in de klas (je moest een briefje invullen waarbij je kon zeggen naast wie je zou willen zitten):

“Niemand wil naast jou zitten.”

En dat is groot onderdeel van mijn jarenlange minderwaardigheidscomplex…

iemand zei is een keer dat ik dik was, ik heb maat 34/xs, en weeg 48 kg, en ben niet dik, dus ik weet niet wat ze zei haha.
zelf is ze ook niet de dunste…

kort samengevat: lelijk & dik en niemand mag me.
Maar ik weet wel beter, als ik nu naar die puistenkoppen die dat tegen mij gezegd hebben. Nu ben ik de gene met veel vrienden terwijl hun met iedereen ruzie maken hahaa!! * triomf * :metal:

Nja, niet het ergste, maar ik vond het in ieder geval gemeen. We organiseerden met de hele school een soort van groot feest en er moest vanalles geregeld worden en zo. Mijn beste vriendin en ik waren de dag ervoor nog naar een concert geweest (dat al veel langer gepland stond), dus we zaten maar om 3u in ons bed. De dag erna werden we daar om 7u verwacht, beste vriendin en ik stonden daar op tijd. We voelden ons moe en suf, maar hebben wel de hele morgen zitten werken (o.a. met hele zware balken voor het podium zitten sleuren, een uur aan een stuk). Achteraf werd een “vriendin” van ons boos op ons omdat ze vond dat we die morgen helemaal niets hadden gedaan >< Ik zal nog eens op een zaterdagmorgen vroeg opstaan en daar vrijwillig komen werken…

er is echt zo veel over mij gezegd maar het meest recent van 1 meisje (dat ik helemaal niet ken, doet alleen het zelfde niveau als mij op school)

• heel de school heeft een hekel aan mij
  • ik ben zo dun, word ik verwaarloosd thuis
  • ik heb een rare neus
  • ik loop raar
  • ik ben levenloos
  • ik ben heel irritant
    en echt nog veel meer, gezegd door zelf een heel lelijk onzeker meisje. -.-

/