Things I regret buying!

Oogmake-up removerdoekjes van De Make’up of hoe dat merk ook mag heten. Mijn ogen gaan er echt van branden.

clear lipgloss van essence. ziet er prachtig uit, maar zodra je het op je lippen doet begint het te branden. maar dit blijkt goed te zijn voor je lippen? O_O

Ik vind die juist fijn, maar ik heb ook droog haar.

Zo’n kokos shampoo.
Ruikt lekker, maar maakt m’n haar stug en vol klitten >.<.

Elvive extra light shampoo, ofzoiets. Me haar viel er extreem van uit…

Een of andere dure mascara van Lancôme, als je spinnenpoten wil echt een aanrader.
Een gelliner van Sleek, was uitgedroogd toen ik hem binnenkreeg. Dat was gewoon een foutje van de verpakking trouwens, want ik heb er nog een en die blijft wel gewoon goed.

echt, die heb ik heel lang gebruikt, ik vond die echt fijn!

Ik vind die syoss shampoo en conditioner ook vreselijk!

Die van Syoss vind ik juist wel goed, mn haar wordt er echt heel erg zacht van.

Heel veel mensen vinden Andrélon niet goed, maar bij mij werkt het echt goed!!
Wat iemand heel fijn vind kan de ander weer bagger vinden.

Te kleine bh laatst :’) En het kaartje er natuurlijk al uitgehaald T__T

Glitterschoenen :’)
Nouja, ze zijn zilver maar er zitten best veel lovertjes op.
Ze zijn best leuk, maar ze vallen zo erg op haha.

Makeupremover oogwatjes van de Kruidvat, vreselijk die lotion dingen het brandt zó hard op en om mijn oogleden, en het wordt knalrood bleeh.

Ja! die had ik ook. Ik vond ze verschrikkelijk… en had verder geen make-up remover dus moest ze wel gebruiken voor een paar dagen. :expressionless:

verder mijn vele lipglossen die duur zijn maar ik gebruik ze toch niet :pensive:

Had ik ook :l

Gezichtsschoonmaak handschoenen van de action. Normaal heeft action top dingen maar dit was vreselijk. Maakte mijn hele gezichtshuid rauw.

Vast nog wel meer… ik kan nu ff niks verzinnen :slightly_smiling_face:

Ik denk dat je het over een lip plumper hebt, dan is dit juist de bedoeling (; Je lippen worden zo namelijk een beetje geïrriteert, wat ze voller maakt. Ik denk niet dat het goed is voor je lippen, maar ze worden in ieder geval wel voller (;