Things I regret buying!

We kunnen elkaar misschien best behoeden voor miskopen wat betreft beauty, health en hair! Daarom dit topic.

Mijn voorlopig lijstje;

• Shampoo & Conditioner Frank Provost; Hij stinkt echt enorm! En hij doet totaal niet wat hij beloofd.
  • Shampoo & Conditioner Syoss; Na het wassen en verzorgen van mijn haar met de ‘hair repair’ lijn, (zelfs na 1 keer al!) was mijn haar helemaal dof en heel erg droog! Het heeft me 2 wasbeurten met andere shampoo & conditioner gekost om mijn haar terug naar de oorspronkelijke staat te krijgen. Absoluut geen aanrader!
  • Essensce xxl volume mascara; Ik zie niet echt resultaat als ik de mascara aanbreng. En al helemaal geen xxl-volume, zoals het beloofd!

Welke producten waren voor jou een teleurstelling?

Gliss Kur conditioner total repair… er stond nergens op dat ik het eruit moest wassen, ga ik kijken op internet moet ik het er dus uitwassen…ik wilde conditioner die je erin moet laten :frowning_face: ik heb 2 flessen gekocht arghhh

Maar verder werkt die wel goed, toch? Heb hem nl ook :stuck_out_tongue: Maar volgende keer dus zoeken naar een flesje waar duidelijk ‘leave in conditioner’ staat :grinning:

Pantène shampoo/conditioner voelt heel zacht aan, maar m’n kapster zei dat het niet echt in je haar trekt maar er juist omheen gaat zitten. En dat is slecht dus :stuck_out_tongue:

andrelon shampoo blehg, maakt me haar superstijl en plat

Andrelon shampoo… ik was mijn haar vaak, maar met die shampoo word het echt heel snel vet! met betere merken heb ik hier geen last van

Uppp

Clearasil face wash → Maakt mn huid super droog.
die 3 in 1 masker, scrub en face wash van Garnier Heb het masker geprobeerd, laat ik het er langer dan 1 minuut opzitten, heb k serieus rode brandplekken. Wat een vreselijk spul!
Dit hoeft natuurlijk niet voor iedereen zo te zijn :slightly_smiling_face:

Legergroen jurkje. Ga hem misschien nog verkopen ooit x]

Garnier pure zuiverende reinigingsgel.
Hij zou moeten helpen tegen puistjes en mee-eters, maar hij doet zo goed als niks en het voelt alsof mijn gezicht verbrandt. Arggg

Andrelon shampoo’s maken mijn haar stug en het word snel weer vet.

Nagellak die ik, toen ik in china was, heb gekocht. Hij is echt heel slecht en nog een lelijke kleur ook.

Ik vind die Frank Provost zooooo lekker ruiken he, vooral de repair!!!
Dus smaken verschillen haha…en ik vind hem ook nog erg goed werken én er zitten geen siliconen in!

Oh, en nagellak van 2be. Echt leuke kleurtjes maar die dingen drogen nooit op! Met als gevolg dat je het zo weer wegveegt, ookal zit het er al 20 minuten op

Echt? Haha, ik vind die echt enorm stinken, en vond hem ook niet zo goed werken eigenlijk. Nuja, mijn huidige shampoo & conditioner werken waarschijnlijk gewoon beter op mijn haartype :grinning:

kopen we allemaal alleen maar goede producten :p?

Dior foundation, per ongeluk in 3 ipv 2 gekocht haha echt zonde! ;p

Andrelon shampoo+conditioner voor krullend haar. Ruikt lekker, werkt voor geen meter.

Ik heb helemaal geen problemen met Andrelon :slightly_smiling_face:.

Oogmake up remover van Nivea, je smeert het eerst uit en daarna krijg je het er gewoon NIET MEER VANAF.

Mascara van Miss Sporty, allemaal stuk voor stuk klonterig en slechte borsteltjes.

Haarlak van de Action (goed oké was te verwachten) maar die stinkt echt enorm en is nog slecht ook.