Things are complicated... :(

heey meiden,

Ik heb echt even goede raad nodig… :flushed:
Ik heb al bijna een halfjaar met een jongen, onze relatie is al een paar keer kapotgegaan (voor de meiden die mijn eerdere topic kennen…)… hij doet de laatste tijd heel erg afstandelijk en negeert me op what’s app. Ik heb geen idee waarom… en ik ga niet vragen waarom… want de laatste keer zorgde dat ervoor dat het uitging. Of ik iets verkeerd doe… ik denk het niet… ik hou ontzettend veel van hem… en laat dat ook ten alle blijken naar mijn mening. Hij zei dat hij de vrijheid miste van het single zijn…dus heb ik hem alle vrijheid gegeven… maar het wordt een beetje té… ik begin altijd het gesprek… en dan geeft hij me niet het gevoel alsof hij wil praten… meestal komt hij met de reden dat zijn vader boos op hem is dat hij na half 11 nog met mij appt… (we zijn 16… sesamstraattijd is lang geleden… omg… )

Moet ik hem gewoon helemaal met rust laten? zou hij bijdraaien?
ik mis onze leuke tijden zo erg…

(note: als ik bij hem thuis ben knuffelt hij me bijna dood en laat me niet gaan ?!)

ik snap het allemaal niet meer :bored:

Als hij je zonder reden negeert op whatsapp, amper initiatief toont tot contact, veel vrijheid wilt en jou links laat liggen?? Wordt het tijd dat jij voor jezelf gaat kiezen en hier een punt achter zet. Normaal zeg ik dat niet gauw op Gurlsien, maar in jouw situatie wel.

ik heb er ook al een paar keer aan gedacht om het uit te maken… het probleem is dat we bij elkaar in de klas zitten en ik hem elke dag zie en sommige projecten samen met hem doe… als ik het uitmaak gaan al die dingen een nogal groot probleem worden… misschien kan ik beter wachten tot de zomervakantie? dan zie ik hem niet meer en kan ik afleiding zoeken…

daarbij… hij zegt iedere keer dat hij van me houdt en het soms gewoon niet meezit ofzo… ik had onlangs een duur cadeau gekregen… hij zou me dat toch niet geven als hij niet van me zou houden? :bored:

Nja, de zomervakantie is wel bijna dus je zou wel kunnen wachten met het uitmaken als je het echt awkward zou vinden.
Ik zou ieder geval wel overwegen om er een punt achter te zetten. Je moet gewoon voor jezelf kiezen inderdaad.

Weet iemand waarom ik altijd val op iemand die eerst zegt dat ik zijn wereld ben, en het vervolgens gewoon niet meer ziet zitten? these guys…

Dat heeft met je eigen gedrag te maken. Je bent nu kwetsbaar. Raap jezelf bij elkaar en maak een keuze.

Nog een keer even goed met elkaar gaan zitten en duidelijk wezen. Word hij boos? Dan is het over. Toon wat ruggengraad. Er staat geen deurmat op je voorhoofd of wel? Je kan beter krijgen dan zo iets. Als een jongen een relatie wil dan mist hij de vrijheid niet. Dan wil hij in je armen in slaap vallen. Laat hem dan zien wat hij mist. Het kan moeilijk zijn om elkaar in de klas te zien maar deze situatie zal je mentaal miss wel kapotmaken, uiteindelijk. Nogmaals, er staat geen deurmat op je voorhoofd.

Wat bedoel je precies met: ’ laat hem dan zien wat hij mist.’ ? :flushed:
en je hebt gelijk… ik ga ook mentaal kapot hier…

Wat ik wil is dat alles zoals het oude is… ik heb veel eerste dingen met hem gedeeld… en ik mis de eerste 5 maanden van onze relatie…het leek wel alsof ik in de 7e hemel was… :flushed:
is dit normaal?

Je hebt pas een half jaar met die jongen en het is al een paar keer uitgeweest? Lijkt mij toch wel duidelijk dat dit niets gaat worden. Laat die gozer gaan. Als hij de ballen niet heeft om het uit te maken (aangezien hij uit je verhaal duidelijk ongeinteresseerd overkomt) moet je het zelf doen.