Thight gap

Een thigh gap kan niet iedereen krijgen, dat ligt aan de stand van je bekken, zoiets.
Je zou squats kunnen doen, of lunges, maar waarschijnlijk helpt dat niet eens. En een thigh gap hoort je doel niet te zijn want als je daarvoor inspiratie opzoekt krijg je anorexia fotos. :’)

Ja, klopt. Ik typte het verkeerd, haha.

een thigh gap kun je wel kweken
door een foto te nemen waar je voeten niet opstaan
en dan wijdbeens :’)

Volgens mij ligt dat meer aan je houding, als je met je bekken naar achter draait heeft iedereen een tight gap.

er is niks mis met een thigh gap hoor. Niks ongezonds aan. Je kunt zo dun zijn als een bezemsteel en geen thigh gap hebben. Je kan ook steviger zijn en wel een thigh gap hebben.

nou van thinspo naar thighgap
vind ik nogal een typfoutje

Dat is het wel als je er niet voor gebouwd bent. Het is niet iets dat je even lekker kan krijgen door oefeningen te doen, het ligt inderdaad aan de stand van je bekken of je een thigh gap hebt of niet.

Was ook anders, ze heeft het gewoon even snel veranderd :slightly_smiling_face:)

Nou als je er een hebt omdat dat gewoon je bouw is is er niks mis mee.

Ga jij naar de dokter bedoel je? Mijn moeder heeft ook gewoon een thight gap en heeft een gezond gewicht.

Ook dat is niet waar. Zoals de foto in mijn beginpost.

je had het zonet over een thinspo, dat is heel wat anders en daar reageerde zij op.

Waarom zou zij dan naar de dokter moeten? Je hoort haar toch nergens over? :face_with_raised_eyebrow:

Oh en daarnaast (is mijn persoonlijke mening hoor) vind ik die ‘thigh cap’ echt spuuglelijk. Vrouwelijke vormen zijn juist prachtig.

Jij bent aardig zeg, gadverdamme.

Heb je een bron dat het niet waar is? En wat is er met die foto, ik zeg toch het is de stand van je bekken. De stand van haar bekken zorgt dus bij haar voor een thigh gap. En ze heeft dr benen getraind, ik zei dus ook dat je squats en lunges kan doen.

Je kunt het ook gewoon allebei hebben. In mijn ogen vind ik dikke wijven spuuglelijk.

Thank you, thank you :bowing_man: