thermale baden

Hee,
ik ga aanstaande vrijdag naar Toscane, en er zijn op minder dan een uur rijden afstand van onze camping thermale baden.
o.a. Petriolo en Saturnia;

http://i27.tinypic.com/j5lg5c.jpg

thermale baden zijn hele warme waterbronnen (± 40 graden) van zwavel ofzoiets? en het stinkt naar rotte eieren :stuck_out_tongue: ze zeggen dat je wonden ervan genezen, en het een verjongende werking heeft etc.

ik vroeg me af of iemand eens bij zoiets is geweest en hoe het was? =)
en zo niet; als je in/vlakbij Toscane bent geweest wat zijn leuke dingen om naartoe te gaan/te doen?

we gaan soieso al naar pisa en volterra :slightly_smiling_face:

Welke camping ga je heen? Ik ben 3 keer eerder in Toscane geweest, steeds naar dezelfde camping. Dat was ook vlakbij waterbronnen en ook vlakbij Pisa en Volterra.
Sowieso moet je gewoon vaak naar het strand gaan, heerlijk :grinning:

Ik ga altijd naar Termal baden in Hongarije
Het is er altijd heel mooi en het stinkt niet naar Rotte eieren.
Enigste vieze is dat er vaak zonnebrand gedoe op het water drijft ;p
en er zijn meer bejaarden.

bedankt voor reacties ^^

het is mijn 2e keer in italië heb er echt zin in haha, ik ga naar camping valle gaia :slightly_smiling_face:

Nog nooit geweest, ook niet in thermale baden ofzo :stuck_out_tongue: Zou het gewoon proberen als ik jou was =D

^
ik ga er ook gewoon in hoor :slightly_smiling_face:
was gewoon benieuwd naar ‘ervaringen’ haha

up.

gaan er meer naar Toscane? :slightly_smiling_face:
camping valle gaia.

en ik kan nog wel wat must-see en must-do’s gebruiken :grinning:

over 5 uurtjes ga ik :grinning:

heeft iemand nog snel een paar must-do’s en/of must-see’s ? :grinning:
of gaat er nog iemand daarheen?

Ik ben ook een keer naar een termaal bad gegaan, en idd het stinkt naar rotte eieren. Het is wel lekker warm en relaxt, en je wordt er zacht van. Maaaar, je ruikt de rest van de dag wel naar een rot ei