Thera (+ vraag)

-

Up. - Ik overweeg dat slechte stukje gewoon te schrappen. -

best leuk, vooral t’eerste stukje. krachtig en een keer wat anders :slightly_smiling_face: ga maar verder hoor

Ik vind het een goed verhaal.
leuke schrijfstijl!
En dat stukje tussendoor…
Misschien kleine dingetjes weglaten, wat inkorten en het sterk houden met alleen de belangrijkste punten?

-

Je moet altijd schrijven wanneer je inspiratie hebt, anders lukt het voor geen meter. Ik heb zelf vaak dat ik schrijf, en dan lees ik het 2 dagen later over en dan vind ik het slecht en dan wis ik het ><

hmm ik wil wel een nieuw stukje eigelijk :stuck_out_tongue:

xoxox

-

Kijk, als ik 't begin van je verhaal lees, merk ik al meteen dat dialogen goed geplaatst zijn, maar niet door wie ze gesproken worden.
Jij als schrijver weet wel wie wat nu precies zegt. Ik als lezer moet er maar uithalen welke zin door welke persoon uitgesproken wordt.
En begin sommige dingen wel op een nieuwe regel en sommige dingen niet.
Bij je eerste beste zinnen heb je een zin tussen aanhalingstekens en al heel snel ga je door in een vraagzin.
Prima, maar dat is verwarrend. Doe de vraagzin op een volgende regel en ga daar eventueel verder in je dialoog.
En dan ong zo:
“Ik mis je” zei D. ze keek naar beneden
“Ik mis jou ook” antwoorde K. terug en keek naar D.
Heel kort voorbeeld, maar je moet verwoorden wat die personen op dat moment zeggen en doen. Dat leest makkelijker weg en geeft een goed inbeeldingsvermogen.

-

• foutje

-

Ik vind dat je heel leuk schrijft! Het wordt steeds beter en het verhaal is goed, in sommige dingen kan ik me echt vinden.

-

Ik vind het ook echt leuk geschreven. Het is niet voorspelbaar en het leest gewoon fijn. Snel weer een nieuw stukje… :slightly_smiling_face:

Idem, alleen jammer van de witregels bijv.

12 zinnetjes

10 zinnetjes

15 zinnetjes

etc.
gewoon lekker lang doorschrijven :grinning:

Leuke schrijfstijl,
een keer niet zo’n cliché-verhaal

-

verderr !! je schrijft egt leuk :slightly_smiling_face:

xoxox

-