Theorie & Praktijk auto

Ik kon nergens hierover een topic vinden die actief was (=

Anyway voor de mensen die bezig zijn met hun rijlessen enzo kunnen hier over lekker lullen (=

Wie heeft er zijn praktijk of theorie al gehaald?
In hoeveel keer?
Etc etc etc xD

Ik heb om 2 uur mijn theorie examen en ik ga het 100% zeker niet halen

Ik pas over een jaar min twee maanden x’D
Succes!

Gister toevallig gebeld met de rijschool!

Ik ben nu dus opzoek naar een theorie boek ofzo:3

ik heb mijn rijbewijs al (: mijn theorie haalde ik in een keer, dat vond ik echt een suuupersimpel examen. mijn praktijk haalde ik ook in 1 keer maar toen was ik wel vrij zenuwachtig. maar het ging goed!

een vriendin van me had wel iets dom gedaan. ze moest een straat uitrijden en ze zag een hoop auto’s stilstaan. dacht ze dat ze geparkeerd stonden dus ging ze er langs rijden. bleek dat ze stonden te wachten voor een rood licht XD gebuisd.

Hhhahahah, dat is niet zo slim, hahahah XD

Wtf haahah dat is wel mega erg :stuck_out_tongue:

ik heb vrijdag een toets en de vrijdag daarna examen :grinning:
ik hoop maar dat het goed gaat

succes met je theorie straks, waarom weet je al zeker dat je het niet gaat halen dan?

Mijn vriend die nu 17 is (hij is autogek, weet alles van auto’s en ging op zijn 14de al stiekem autorijden in afgelegen gebieden enzo :‘D) is bezig met rijlessen, en heeft aan zijn rij-instructeur doorgegeven dat ik in augustus ook ga beginnen :’| HALLO IK DURF NIET XD Lijkt me zo eng, om zélf zo’n snelheid te maken enzo. En ik snap dat koppeling (of schakeling ofzo, gosh I’m a noob) gebeuren echt niet. Lijkt me echt lastig, op elk aantal km moet je schakelen ofzo, in zijn 1,2,3,4 of 5 :'D
Nee, ik zie mijzelf nooit een rijbewijs halen, veel te ingewikkeld en eng lijkt me XD

omdat ik al 3 hele samenvattingen heb gemaakt, ik 7 proeftoetsen heb gemaakt en deze allemaal gezakt voor ben.

LaLeticiaa zo dacht ik dus ook maar naa 15 lessen ken je alles wel hoor :slightly_smiling_face:

Ik had mn theorie de 3e keer, het boekje dat ik als eerst had kende ik helemaal
uit mn hoofd en nog zakte ik. Dus na 2x zakken heb ik zo’n pakket gekocht
met een boekje theorie en een boekje gevaarherkenning en een cdrom
met allemaal vragen die ook in het examen voorkwamen en toen ben ik
wel geslaagd…
En ik moet volgende week voor de 3e keer afrijden… Hoop zo erg dat ik t
nu wel haal!

ik ben al tijdje bezig met rijden ;p
heb nu 32 lessen gehad was ook voor me 18e begonnen xD
ik heb me theorie de 2e x gehaald en donderdag krijg ik te horen wanneer ik mag afrijden:D ikh oopo echt dat ik hem in een keer haal want ben rijlessen echt zat :stuck_out_tongue:

oh trouwens: je moet oppassen met denken dat je na 15 lessen alles wel kan. het is heel belangrijk dat je ook zelfstandig oefent. je moet alles echt heel vlot kunnen dat je het bijna automatisch doet. ik heb zelf vlak na mijn theorie (die mocht ik op mn 17 doen) lessen genomen, en dan nog het hele jaar ook zelfstandig geoefend voor mijn rijexamen. heb ik heel veel aan gehad! en ga ook zeker eens rijden in het gebied waar ze normaal de examens afnemen, zodat je alle bordjes weet staan. bij ons reden ze echt in een irritant gehucht waarbij je snelheidsbordjes had dat je maar 50 km mocht en daar hing dan een gigabloembak voor… moest je echt weten hangen maar ze buizen je wel als je het niet ziet.

Huh maar ga jij niet oefenen met je rijschool daar waar je af moet rijden? Dat hebben wij wel.

Ik moet morgen trouwens weer lessen, mn 6e lesje ghehe =) Ik heb mn theorie ook nog niet, maar de boeken liggen al klaar:P Heb dit jaar mn examens dus over iets een maandje heb ik weer tijd om te leren.

Ik heb m’n rijbewijs al een tijdje, zowel theorie als praktijk in 1x gehaald.

Ik heb nu eh, 12 lessen gehad ofzo?
Gaat allemaal wel lekker… Vandaag prachtig achteruit ingeparkeerd :grinning:.

jaa klopt na 15 lessen is het meer dat je gewoon auto kan rijden en weet hoe je de auto onder controle hebt, maar het echte werk moet dan nog komen zelfstandig nadenken enz. , want ik had een tijdje dat ik hele tijd nu moet ik zeker terug schakelen bladiebla en mijn rijinstructeur zei tegen mij merk je dat je ook bevestiging steeds zoekt en sindsdien doe ik het ook niet meer. Het probleemt ijdje was ook zo ik dacht alles wel goed, maar wachte af tot dat hij zei dat ik het moest doen :stuck_out_tongue:
Praten jullie veel met je rij instructeur? :’)
ik vind het echt grappig met de mijne, want is zo droog.

ik heb de mijne al 2 jaar:)

Heb nu 10 lessen gehad, het schakelen was bij mij in het begin echt een ramp:P maar nu heb ik het gevoel door. Om 12 uur weer rijden, maar ik heb niet zown zin. Mijn rijinstructeur praat echt de oren van je hoofdxd
Maar is wel gezellig. Haalde jullie je theorie helemaal aan het begin of vlak voor je praktijkexamen. Want ik heb al wel een theorieboek, maar nog geen idee wanneer ik theorie wil gaan doen… wat is handig?

Mijn moeder die is nog steeds bezig, al een jaar.
ze had d’r theorie al binnen, maar ze is 2 keer gezakt op een klein dingetje met haar praktijk.
en toen is haar theorie weer verlopen door 't lange wachten.
geldklopperij is het gewoon met die theorie.

Ik heb net 6 lessen gehad en het gaat best lekker al zeg ik het zelf vind het ook echt heel leuk!