Thema's voor Nokia.

Helloo!
Ik heb een nokia e66 en die heeft echt hele saaie thema’s (Je menu achtergrond zegmaar) Maar er zijn weetik het hoeveel site’s waar je die thema’s voor mijn nokia kan downloaden, maar als ik ze gedownload heb weet ik niet hoe ik ze erop moet zetten. Iemand een idee? of ervaring?

thanks x and merry xmas!

up?

Geen idee. Up.

Kutjepiel, het lukt me echt niet haha.

up?

Om misschien even een idee te geven, het lijkt me dat je hem in een bepaalde map moet plaatsen als ik mn telefoon aansluit op de pc.
Maar hij koppelt hem dan aan mijn geheugenkaart omdat hij is ingesteld op massa opslag, en dit zijn de mappen die er dan staan op mijn geheugenkaart :
Active notes - Attechments - Cities - Data - Documents - Images - Music - Nokia - Other files - Others - Private - Recource - Sounds - SYS - System - Video’s.

Maar je kan hem ook instellen op : Pc Suite, Media overdracht, en Pc verbinding via internet en dan massaopslag.

Idea? anyone?

Iemand die een andere nokia heeft en ervaring heeft met thema’s downloaden en op je telefoon zetten, reageer haha!
Ik zit nl. al 2 dagen te pielen met iets wat het niet doet!

hoooi
ik heb zelf een nokia n97
mijn ervaring is dat je het bestand moet downloaden en uitpakken
je hoort dan 1 bestand te krijgen (bij mij een SIS-bestand)
daar moet je dubbel op klikken dan opent het zich in pc suite
(pc suite moet aan staan en je mobieltje aangesloten)
hij installeert het programma op de computer en dan moet je het afronden op je mobieltje door op accepteren of ok te klikken

ik verveelde me gister dus ik ging allemaal nutteloze dingen op me nokia zetten =P

haha wat ontzettend toevallig, mijn broer heeft me deze week geleerd hoe ik thema’s op mijn nokia 6300 kan zetten.

je moet dus de nokia pc suite installeren (dat cd’tje wat je bij je mobiel hebt gekregen)
klik op bestandsbeheer
klik op galerij
klik op thema’s
en verschuif het .nth bestandje er naar toe.

www.zedge.net is trouwens een hele leuke site voor themas!

ohja, als je van www.zedge.net download, is het altijd een .nth bestandje (nth=nokia themes) dus kan je het zo op je mobiel zetten.

[message=4459694,noline]ANRO schreef op 25 December 2009 @ 15:50[/message]:
haha wat ontzettend toevallig, mijn broer heeft me deze week geleerd hoe ik thema’s op mijn nokia 6300 kan zetten.

je moet dus de nokia pc suite installeren (dat cd’tje wat je bij je mobiel hebt gekregen)
klik op bestandsbeheer
klik op galerij
klik op thema’s
en verschuif het .nth bestandje er naar toe.

www.zedge.net is trouwens een hele leuke site voor themas!

ohja, het is trouwens wel handig dat je je nokia even via usb aan je computer koppelt :stuck_out_tongue: en dan op je mobiel op nokia-modus klikken, en dan pc suite openen en blablabla (verhaal hierboven)

haha heb precies dezelde telefoon.
sorry kan je nie helpen, hou me niet zo bezig met die dingen in m’n mobiel.

hahah verder wel een super fijn mobiel!

Okeee, dus ik moet pc suite ervoor hebben?
ik ga eens even vogelen, thankss! :grinning:

Ik heb nu pc suite enzo, ik wil hem erop zetten, dan zegt ie : Certificaat fout neem contact op met de leverancier. Dat zegt ie op mijn telefoon…

Dan is hij niet geschikt voor je telefoon, óf hij moet ervoor gehackt worden.

Kijk en daar zegt ie een foutmelding…

Het is een nokia e66 thema, en ik heb een e66. En je bedoelt dat me telefoon gehackt moet worden? of het bestand?

Kan beide. Misschien gewoon ff googlen, dan vind je vast wel iets denk ik …

Bij mij zijn het gewoon sis bestanden, ik snap er niks van. Van ook van zedge.net doet ie het niet…

ik heb gewoon zelf één gemaakt op die site haha.de meeste werken toch niet of zijn lelijk :hammer:
http://www.zedge.net/theme-maker/

heb dit plaatje gebruikt als thema: http://www.zedge.net/wall…ark-and-silver-wallpaper/