Themafeest 'Film'. Help!

Hoi allemaal!

Over 2 weken ga ik, samen met mijn vriend, naar een feest met het thema ‘Film’. Nu is natuurlijk mijn vraag: Wat moeten we in godsnaam dragen? :’)

Ik ben zelf best van de carnaval, dus ik heb een hoop dingetjes liggen… Ook heb ik een oude, maar mooie trouwjurk liggen (van mama). Misschien dat ik daar iets mee kan? Hebben jullie suggesties?

Ligt er wel een beetje aan wat voor feest het is denk ik? En misschien ook een stel uit een film?

ik zou op safe spelen en gewoon een jurkje dragen en je vriend een blouse oid. je weet namelijk niet precies wat ze van je verwachten.

Is er een bepaalde film aan gebonden of gewoon ‘film’?
Wel een pittig thema dit, moeilijk iets te bedenken haha.
Misschien verkleed als een filmtypetje, iemand die iedereen herkent.
zoals bijvoorbeeld Superman, maar dan wel een ander typetje wat ik zo 1-2-3 niet kan bedenken. Zit al eventjes op google voor je rond te zoeken haha

Je kan ook als the grudge gaan ofzo, als het lukt met je haren. :'D
Of gewoon heel netjes alsof je op een rode loper rondloopt.

Zou wel eventjes aan anderen vragen hoe zij gaan, voor het geval jij over de top gaat en anderen het gewoon normaal houden

Shrek :stuck_out_tongue:
Nee ga als een leuk stel ofzo uit een film.

Ik wilde inderdaad als een stel uit een film gaan. (:

En het is een feestje waar iedereen knettergek is en helemaal over de top gekleed gaat, dus ik wil niet buiten de toon vallen met een normaal jurkje. :’)

Leuk om als een filmkoppel te gaan!

Fred en Daphne uit Scooby Doo, bijvoorbeeld.
Luke en Leia uit Star Wars.
Alice en de Mad Hatter.
Of een stel uit een van de Disney films :slightly_smiling_face:
Ik zou zelf nog graag een keer met een vriendin als Magenta en Columbia uit de Rocky Horror Picture Show willen, of met mijn lief als Magenta en Riff-Raff :’) (ik ben al eens alleen Magenta geweest).

Met die bruidsjurk kan je misschien à la Marilyn Monroe gaan? Zoiets: http://www.google.be/sear…381l12l7l0l0l0l0l0l0ll0l0

Leuke ideeen!

Ik heb een Ramona Flowers pruik ook… Is dat niet leuk?

Ramona Flowers, voor de mensen die haar niet kennen… Uit Scott Pilgrim?
http://1.bp.blogspot.com/_7yaBQopcpYM/TPtysXsElTI/AAAAAAAAAPM/ZrtezB3nOCY/s1600/ramona-flowers-scott-pilgrim.jpg

lijkt me ook wel grappig om als james bond en bondgirl te gaan :stuck_out_tongue:

Ook een leuk idee!

Misschien kunnen jullie nog iets met mijn haarkleur? Ik heb best wel knalrood haar.

ik zou als een stelletje uit een film gaan (:
en anders gewoon een leuke persoonlijkheid uit een film.

Bij knalrood haar kwam bij mij als eerste pippie langkous en Tommie (?) Dat buurjongetje in me op :slightly_smiling_face:

mickey en mini mouse, hihi.

Rose(rood haar) en jack, hobbits, danny en Sandy

Knalrood haar: Poison Ivy komt als eerste in me op! Of Batgirl met Batman :slightly_smiling_face:

Mr & Mrs Smith ofso? Zo heten ze toch? :'D

Poison Ivy! Dat is wel onwijs gaaf. :grinning:

Ga als Belle en het beest. :smirk: