Thema vragenlijst nummer 6: wat zou je doen als?

Wat zou je doen als…

1. Je zo rijk was, dat je niet meer hoefde te werken?

2. Je niet meer naar school hoefde?

3. Je elke jongen kon krijgen die je maar wilde?

4. Je kon emigreren naar welk land dan ook?

5. Jouw ouders vroegen of ze bij je mochten wonen als je volwassen bent?

6. Je nu op dit moment zwanger was?

7. Je crush jou op dit moment ten huwelijk vroeg?

Tot slot

1. Vind je deze invullijst leuk?

2. Vind je hem origineel?

3. Vind je het leuk als ik er meer maak?

Wat zou je doen als…

Dan zou ik eerst lekker een half jaartje op vakantie gaan met mijn
    familie, geld aan goede doelen geven en dan een auto kopen.
    Dat hoef ik al niet meer… dus werken en volgend jaar een vervolg opleiding doen, omdat ik dat nodig heb.
    Poeh… moeilijk!
    Dan zou ik lekker in Nederland blijven en gewoon vaak op vakantie gaan… hier is mijn familie en zijn mijn vrienden.
    Hmm… dat weet ik nu nog niet hoor. Ik kan ze niks garanderen.
    Geen flauw idee! Dat zou wel moeilijk zijn.
    Tja, dan zou ik nee zeggen, want ik ben veel te jong daar voor.

Tot slot

1. Vind je deze invullijst leuk?

2. Vind je hem origineel?

3. Vind je het leuk als ik er meer maak?

uppp :upside_down_face:

:upside_down_face:

Wat zou je doen als…

veel shoppen en vaak op vakantie gaan

werken

oef geen idee

er binnen 1 maand er gaan wonen :grinning:

uhm jaah geen idee

heel erg blij zijn

natuurlijk jaah zeggen :slightly_smiling_face:
    Tot slot

8. Vind je deze invullijst leuk?
    jaah

9. Vind je hem origineel?
    jaah maar hij is wel kort :frowning_face:

10. Vind je het leuk als ik er meer maak?
    jaah hoor, heb ik nog iets doen :grinning:

dubbel :frowning_face:

1. Je zo rijk was, dat je niet meer hoefde te werken? Een huis voor mijn moeder kopen, een nieuwe laptop kopen en de rest zie ik dan wel.

2. Je niet meer naar school hoefde? Waarschijnlijk zou ik dan toch nog gewoon gaan, ik wil later liever wel een diploma zodat ik een goede baan kan vinden.

3. Je elke jongen kon krijgen die je maar wilde? Bij mijn vriend blijven, die heeft alles wat ik zoek dus ik hoef niemand anders.

4. Je kon emigreren naar welk land dan ook? Waarschijnlijk zou ik gewoon in Nederland blijven wonen en anders zou ik naar Engeland of naar een land in Noord-Amerika verhuizen.

5. Jouw ouders vroegen of ze bij je mochten wonen als je volwassen bent? Daar zou ik nog een tijdje over na moeten denken, ik ben nog maar dertien en dus nog lang niet volwassen.

6. Je nu op dit moment zwanger was? Aangezien ik nog zo jong ben zou ik het waarschijnlijk laten weghalen.

7. Je crush jou op dit moment ten huwelijk vroeg? Nee zeggen. Dat komt allemaal na mijn twintigste wel.

[b]Tot slot

1. Vind je deze invullijst leuk? [/b]Ja.

9. Vind je hem origineel? Ja.

10. Vind je het leuk als ik er meer maak? Ja. :slightly_smiling_face:

up

Wat zou je doen als…[color=rgb(51, 51, 51)][color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]1. Je zo rijk was, dat je niet meer hoefde te werken?
heel veel shoppen en naar vakanties[color=rgb(51, 51, 51)][color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]2. Je niet meer naar school hoefde?[color=rgb(51, 51, 51)]ik ga tog niet meer naar school
[font=Helvetica Neue]3. Je elke jongen kon krijgen die je maar wilde?
ik kan nu ook gwn elke jongen krygen[color=rgb(51, 51, 51)][color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]4. Je kon emigreren naar welk land dan ook?[color=rgb(51, 51, 51)]naar amerika gaan
[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]5. Jouw ouders vroegen of ze bij je mochten wonen als je volwassen bent?[color=rgb(51, 51, 51)]nee
[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]6. Je nu op dit moment zwanger was?[color=rgb(51, 51, 51)]abortus [color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]7. Je crush jou op dit moment ten huwelijk vroeg?[color=rgb(51, 51, 51)]ja zegen[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]Tot slot[color=rgb(51, 51, 51)][color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]8. Vind je deze invullijst leuk? saai[color=rgb(51, 51, 51)][color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]9. Vind je hem origineel? beetje[color=rgb(51, 51, 51)][color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]10. Vind je het leuk als ik er meer maak? nee doe maar niet

Wat zou je doen als…

1. Je zo rijk was, dat je niet meer hoefde te werken? Een wereldreis gaan maken.

2. Je niet meer naar school hoefde? Alsnog naar school gaan, evt hele dure studies in het buitenland gaan volgen.

3. Je elke jongen kon krijgen die je maar wilde? Ik zou wachten op een jongen die uit zichzelf helemaal hoteldebotel op mij wordt.

4. Je kon emigreren naar welk land dan ook? Ergens in het Verenigd Koninkrijk, of Italië.

5. Jouw ouders vroegen of ze bij je mochten wonen als je volwassen bent? Ik zou eerst naar andere opties gaan kijken.

6. Je nu op dit moment zwanger was? Abortus.

7. Je crush jou op dit moment ten huwelijk vroeg? Ik heb geen crush, dus dat kan ik me moeilijk voorstellen :’) Ik zou sowieso wel nee zeggen denk ik. Ben veel te jong daarvoor

.

Mijn droomauto kopen en die tunen

Auto tunen :’) beetje rondrijden. En werken met kleine kids

Ik heb een vriend :slightly_smiling_face: dus niets

Hier blijven, ik heb al mijn familie hier

Nee zeggen. Als mijn moeder niet meer voor zichzelf zou kunnen zorgen dan wel.

Geen idee…

Ja zeggen :slightly_smiling_face:
    Tot slot

Ja haha

Jep :slightly_smiling_face:

10. Vind je het leuk als ik er meer maak?
    Tuurlijk!

1. Je zo rijk was, dat je niet meer hoefde te werken?[color=rgb(51, 51, 51)]ik denk dat ik een leuk huisje kocht met land en een soort opvang voor dieren zou oprichten en een paar mensen met een beperking ‘in dient’ nemen die graag een huisdier willen maar het eigenlijk niet zonder begeleiding kunnen verzorgen.
    [font=Helvetica Neue]2. Je niet meer naar school hoefde?[color=rgb(51, 51, 51)]And im gone (:
    [color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]3. Je elke jongen kon krijgen die je maar wilde?[color=rgb(51, 51, 51)]Hoef ik niet, ik wil er maar 1.
    [color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]4. Je kon emigreren naar welk land dan ook?[color=rgb(51, 51, 51)]Bye dutch, Hallo warm land!
    [color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]5. Jouw ouders vroegen of ze bij je mochten wonen als je volwassen bent?[color=rgb(51, 51, 51)]Mag best, als zij dat nodig zijn omdat ze het huis niet meer kunnen betalen of zorg nodig zijn!
    [color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]6. Je nu op dit moment zwanger was?[color=rgb(51, 51, 51)]Oh leuk! wie is de vader? :flushed:
    [color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]7. Je crush jou op dit moment ten huwelijk vroeg?[color=rgb(51, 51, 51)]Wow, Calm down dude!
    [color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]Tot slot[color=rgb(51, 51, 51)][color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]8. Vind je deze invullijst leuk?[color=rgb(51, 51, 51)]Ja
    [color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]9. Vind je hem origineel?[color=rgb(51, 51, 51)]Ja
    [color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]10. Vind je het leuk als ik er meer maak?
    Ja

Wat zou je doen als…

1. Je zo rijk was, dat je niet meer hoefde te werken? niet werken en genieten van het leven

2. Je niet meer naar school hoefde? ik denk toch wel vervelen, maar naar pretparken gaan en familie dingen doen enzo, met vriendinnen ook

3. Je elke jongen kon krijgen die je maar wilde? niet, gewoon de jongen die ik wil, en niet heel veel jongens k ben geen slet

4. Je kon emigreren naar welk land dan ook? ik weet niet of ik weg wil uit nederland

5. Jouw ouders vroegen of ze bij je mochten wonen als je volwassen bent? nee zeggen

6. Je nu op dit moment zwanger was? huilen en abortus denk ik

7. Je crush jou op dit moment ten huwelijk vroeg? jaa zeggen omygadd

Tot slot

1. Vind je deze invullijst leuk? jaa

2. Vind je hem origineel? jaa

3. Vind je het leuk als ik er meer maak? jaa

-

genieten en gaan emigreren

hoef ik al niet meer

dat hoef ik niet want ik heb het beste vriendje

curaçao

ja zeggen

het leuk vinden maar best jong en veel kleren kopen

idk
    Tot slot

jaa

ja

10. Vind je het leuk als ik er meer maak?ja