Ons thema van een schoolfeest is ‘in the black light’
Ik weet TOTAAL niet wat ik me hierbij voor moet stellen, jullie misschien een idee?
iets duisters?
Haha, ik vorige week zo’n feest. Black light is dat alle witte en lichte/neon kleuren oplichten. Supervet als iedereen wit aandoet! (’:
Oh god blacklight trauma’s :"D
doe in ieder geval geen doorzoichtig shirt aan met een witte BH :’)
Een wit shirt is heel gaaf, dan lijkt het net alsof je licht geeft
wit shirt+black light nagellak!
en neon accesoires
ah er was hier in de buurt ook een keer een hockeyfeest met dat thema, en iedereen had zichzelf ondergetekend met een soort lichtgevende markers, heb geen idee waar ze dat vandaan hadden… maar ik denk niet dat dat leuk is voor op een schoolfeest :’). maar inderdaad, wit aantrekken! en dan wel een zwarte bh eronder…
Tandjes goed poetsen en shineuh
Oehh vet! Bedankt allemaal!
Je helemaal in zwart kleden en dan met blacklight verf iets op je kleding schrijven/tekenen! Dan licht dus alleen datgene op wat je getekent hebt.
doe geeeen witte of licht gekleurde bh en onderbroek aan. trauma’s daar aan
Er bestaat ook Blacklight verf. Als je op je wangen streepjes ermee tekent, lichten je wangen op. Of koop goedkope schoenen en schilder ze onder.
Je kan hier heel leuke dingen mee doen! Ook is er Blacklight nagellak. Ik heb die geloof ik van Miss Sporty.
Dat werkt toch nooit? Zelfs gebroken wit licht al niet meer op, het moet echt superwit zijn. Ja, of die speciale blacklightkleurtjes, maar tanden echt niet heel erg hoor.
Haha ja wij hadden ook zoiets gister. Wit staat echt superleuk dan, en idd die blacklight verf is ook heel toepasselijk.
Succes.xxx
Beetje rave party achtig. Je hebt ook neon make up en zo. Die licht ook op onder black light.
En neon kleren. Of wit. Wit word blauw, net als je tanden. Maar je lippen in een toffe felle kleur doen is ook leuk!
Bugh, ik haat die bodypaint. Heel m’n jurkje zat eronder door mensen die je aanstootten
De inkt van een markeerstift licht ook op onder een blacklight
Jawel als je tandpasta met optische witmakers hebt dan lichten ze op in een blacklight.
Vett! Maar ik weet totaal niet wat ik aan moet? Stoer of liefelijk al dat soort dingen! En waar kan ik die verf kopen?