Thema picknick

Hee,

Ik moet voor overmorgen een picknick organiseren voor een groepje eerste klassers (4). We hebben als thema Hawaï gekozen maar ik weet niet zo goed wat ik nu allemaal kan doen voor een niet te groot budget. Ik zat als drinken aan ijsthee met een schijfje citroen, een cocktail van ananassap met appelsap te denken. En dan met een rietje en een stampertje (waar kan ik die vinden?) en misschien iets van een parasolletje te denken. En we maken van die fruitstokjes (druiven, aardbei, appelblokje) enzo. Ik ben eigenlijk nog naar iets van brood ofzo opzoek, ik dacht aan vruchtenhagel als beleg sowieso maar ik wil nog een optie. En nog iets van een cakeje ofzo of snoepjes. Heeft iemand nog ideeën of weet iemand iets van eten wat een beetje in dat thema is? (het liefst geen ijs want dat smelt)

Kokosbrood

Plakjes zalm op brood

Eierkoek Hawaï

Kan natuurlijk ook met kleinere eierkoekjes

Ik vind het leuk klinken! En misschien van die goedkope bloemenkettingen kopen zodat je die aan de leerlingen kan geven?

Qua eten weet ik verder niks, maar succes!

Kan wel hier: http://forum.girlscene.nl/forum/food-sport/algemeen-topic-high-tea-tapas-hapjes-282106.75.html

En anders bak je toch een cake en beleg je die met ananasjes gemaakt van fondant?