1. Luister je vaak muziek?Jep
2. Elke dag? Bijna elke dag 
3. Op welk moment van de dag luister je muziek? De hele dag door, 's morgens, 's middags, 's avonds, 's nachts, tijdens het huiswerk maken, als ik m’n kamer moet opruimen en soms ook in de les 
4. Welk genre heeft je voorkeur? (symphonic) metal en rock, soms wat anders. Eigenlijk gewoon muziek met een ‘diepe’ betekenis.
5. Wat is je favoriete band? Within Temptation staat wel echt op plek 1, maar ik ben ook verslaafd aan Nightwish, The Moon and the Nigtspirit, Muse, Skillet, Eluveitie, 30 Seconds to Mars, System of a Down, Epica, Rammstein, etc.
6. Wat Wie is je favoriete zanger? Ehm… haha geen idee eigenlijk
7. Wat Wie is je favoriete zangeres? Sharon den Adel <3
8. Heb je nog cd’s? Jazekers, best wel veel, maar Awake van Skillet en Black Symphony van Within Temptation zijn wel de toppers.
9. Draai je die wel eens? Ja, best vaak
omdat je het dan lekker hard door je speakers kan laten knallen, hoger volume dan m’n mobiel of mp3-speler.
10. Wat is je favoriete cd? Ehm… ik denk Black Symphony, maar Awake komt ook in de buurt, haha.
11. Wat is je favoriete liedje? Solemn hour, Restless, Pale, The swan song, Forgiven… eigenlijk alles van Within Temptation. Op dit moment ben ik ook een beetje verslaafd aan a Rose for Epona van Eluveitie.
12. Luisterde je als klein kind ook muziek? Ja
13. Waar luisterde je dan naar? Bert en Ernie, (sprookjes)luisterboeken, kerst - en sinterklaasliedjes, ‘kabouterliedjes’ (zo heette een cd, haha), beertje pippeloentje en nog een hele hoop.
14. Was je toen ook ergens fan van? Kan ik me niet echt herinneren.
15. Ben je nu ook van fan van iemand? Ja, Sharon den Adel
.
16. Kijk je wel eens naar zangprogramma’s (bijvoorbeeld The voice)? Soms, maar ik volg het niet. Eigenlijk vind ik dat soort programma’s vreselijk om te zien
17. Waar zet je meestal je muziek op? (vb. mp3, telefoon) M’n telefoon, laptop en mp3speler.
18. Luister je ook wel eens muziek met andere mensen? Jazekers.
19. Luister je dan naar dezelfde soort muziek als waar je alleen naar luistert? Meestal wel. Gelukkig hebben m’n vrienden een beetje dezelfde smaak. Ik ga binnenkort met een vriendin naar Skillet. Dat wordt zo awesome!
20. Wat vind je van de muziek waar je ouders naar luisteren? Gaat wel. Meestal luister ik samen met m’n vader naar metal of rock, dat kan ie wel waarderen. M’n moeder is meer van de popmuziek.
21. Luister je wel eens samen met je ouders naar muziek? Ja, meestal als we in de auto zitten, haha.
22. Houd je ook van uitgaansmuziek? Alleen op schoolfeesten. Maar niet in m’n vrije tijd ofzo.
23. Vind je klassieke muziek ook mooi? Vroeger vond ik het wel mooi. Maar nu helpt het me als ik in een stressvolle periode zit of als ik in slaap wil vallen en verder luister ik het niet.
24. Wat betekent muziek voor jou in je leven? Echt heel veel, ik kan m’n emoties er lekker in kwijt. Lekker hard meebrullen xD.
25. Kan je zonder muziek in je leven? Denk dat dat onmogelijk is voor mij.
26. Kan je ook 1 dag zonder muziek? Ja, ook best 2 of 3 dagen, maar daarna ga ik snel weer op zoek naar m’n oortjes.
27. Zou je voor een miljoen een jaar geen muziek luisteren? Mais non. C’est une mission impossible.
28. Wat vind je van dit invullijstje? Leuwk.
29. Vind je dat ik meer thema lijstjes moet maken? Als jij daar blij van wordt xD.
30. Luister je nu muziek? Zo ja, welk liedje? Within Temptation - Restless. Vrij oud liedje (uit 1997, toen was ik 1, haha), maar oh zo mooi <3.