Thema feestje, creatief brein nodig!

Hoi meiden!

Ik geef de 30e een thema feestje. (burlesque, hoedjes, veren, korsetten en rokjes!)Een beetje Moulin Rouge dus! Er komen 13 meiden en een paar jongens. Ik heb net de uitnodiging gemaakt in deze style, maar ik ben een beetje inspiratieloos. Hoe kan ik het versieren, wat voor muziek etc

Of weet je misschien nog andere tips die te maken hebben met dit thema?

Liefs

Oja, en ik ben een arme student met weinig geld. Ik denk dat al mijn geld naar het eten en drinken gaat dus ik moet de versiering goedkoop houden of zelf maken!

boa’s aan de muur in bogen, ofja kan niet zo goed uitleggen haha :stuck_out_tongue: Het licht misschien rood ofzo? Weet niet of je sta tafels hebt? Ik zou alles gewoon een beetje luxe aankleden, want burlesque is net iets chiquer dan hoeren haha

Nee het is bij mij thuis en heb geen sta tafels en geen geld om boa’s te kopen :'D En rood licht vind echt een super idee… Misschien iets van rood papier om de lampen heen ofzo…

Big band-achtige muziek? Jazz?

Louis Armstrong, Sinatra, Shirley Bassey, Room Eleven, Micheal Bubble?

Ik zou het vooral wat schermerig maken, met veter, pauwveren en veel glitter en glamour?

Qua muziek is rockabilly achtige muziek wel leuk, als je een beetje swingy retro gevoel op wil roepen. Imelda May is hier wel een goede voor. En misschien wat VV Brown (L.O.V.E., Crying Blood).
Of natuurlijk echte muziek uit die tijd.

Qua versiering kan burlesque lekker kitcherig zijn. Als je nog lijstjes hebt liggen overal afbeeldingen van pin-ups neerzetten misschien?
Kleedjes en kussens neerleggen, en alle glitterige dingen die je hebt de kast uittrekken om te versieren?
(haha, dit is allemaal ge-extrapoleerd van het burlesque feest waar ik was en de props van de performers enzo. Ik herinner me vooral nog dat zij veel posters hadden hangen toen. En er speelde een grammofoon in de hal)