Thema feest: Foute Fitness

Dag dames,

Ik heb morgen een thema feestje en het thema is dus foute fitness. Ik kreeg het thema gisteren pas te horen dus moet ik nu last-minute een outfit zien te vinden en nu ben ik op zoek naar zo’n mooi pakje wat er een beetje uitziet als een zwempak. Zoiets:

http://shop.hm.com/media/products/664/DL664_67567_09090_23_6378.jpg

Dit plaatje is helaas al van een jaar geleden, dus volgens mij hebben ze deze niet meer bij de h&m. Heeft iemand dus nog ideeën waar ik dit zou kunnen kopen?

Ook vroeg ik me af waar je op dit moment nog zweetbandjes kunt kopen, vooral zo een voor om je hoofd!

Dankjewel.

x

Ik zoek topic.
En waar kan je zweetbandjes nou niet kopen?

Gewoon googlen op leotard?

http://www.fashionstore.n…=10005503&id_product=9537 hier de hoofdband!!

Haha, melig (sorry, ik kan je niet helpen)!

ehm…ik zou zeggen, koop een balletpakje en knip een tshirt af en dan eroverheen aan.
Maar ik snap ook niet echt waarom je hier een dag vantevoren mee komt. Ik ga dan altijd 3 weken vantevoren opzoek, maar dat zal dan wel weer aan mij liggen…

Inderdaad he, 1 dag van tevoren is echt te laat hoor. Dan kan je nu nog snel al die dingen kopen. beeeetje slecht geregeld.

Ja, ik kreeg het thema 2 dagen van te voren te horen voor de duidelijkheid!

oh grapje, heb het verbeterd! dankje

Bij carnavalswinkels (die heb je ook online.)

Hmm… niet echt slim van die persoon, ik bedoel meestal heb je toch wel wat meer moeite met het vinden van themakostuum.
Maar hoeveel wil je hier in totaal voor uitgeven?

Nee klopt is niet zo handig ;p

nou ik draag het maar één keer dus ik wil natuurlijk zo goedkoop mogelijk zo’n pakje. dus max 15 euro ofzo! En het moet echt uit de winkel en niet van internet.

Heb je nog tijd om naar de stad te gaan, zodat je misschien bij de scapino kunt kijken, volgens mij hebben ze daar wel iets. En dan bij de wibra ofzo een tshirt kopen om af te knippen, of een oud tshirt van jezelf afknippen.

Oke dankjewel (: Ik ga zo naar de stad dus dan ga ik wel even kijken!

haha dat is grappig
Ja zo’n zwempakje en dan een zwarte legging eronder en erover heen misschien een taileriem/band en/of een bolero.
je zou in een sportwinkel kunnen kijken voor een balletpakje
of ik zou bij de bristol kijken daar hebben ze vast wel wat goedkope.

Haha geniaal thema xD
Al kan ik je niet echt helpen

geeen idee… up voor jou.

idd, iets zelf maken! zwempak en een oud shirt.
upjee

Het is gelukt hoor! ik heb nu:

-knalroze legging
-zwarte stoffen short
-ruim grijs shirt met de tekst: dance your feet off met aan de zijkant een knop
-zwarte beenwarmers
-zwarte hoofdzweetband
-grote gouden ringoorbellen

plaatje t-shirt:

http://files.hm.com/media/products/865/DXL865_75754_07000_28_8779.jpg

Dankjewel voor de tips in ieder geval (:
dan kan dit topic nu weg!

foute fitness??wat een thema’s verzinnen mensen tegenwoordig XD
mischien een zwart badpak of turn/ballepakje en dan een vel gekleurd t- shirt waar je de mouwen van af hebt geknipt er over heen??