thema examenstunt/jaarboek?

hi ladies,

ik zit in de jaarboekcommissie en moet een thema verzinnen voor de examenstunt en dus ook voor het jaarboek! Iemand ideeën?

xx

Oh wij gaan dit jaar ook voor het eerst een jaarboek maken en ik zit ook in de commissie. :upside_down_face:

Weet je, ontsnapping uit de gevangenis is wel een leuk thema.
Dat iedereen zich verkleed als crimineel, en 2 a 3 docenten als agent… en dat jullie dan ineens allemaal de school uit ‘ontsnappen’ :stuck_out_tongue:. Moet je wel zorgen dat alle leerlingen nog buiten staan xD.

bij ons is zo’n ontsnapping ding op mijn middelbare school zo ontzettend uit de hand gelopen! De ME is er toen zelfs bijgehaald en sindsdien mocht er veeel minder met de stunt :frowning_face:

Maar verder was stuntdag altijd heel leuk en een groot feest
zo hadden we dus criminelen, carribean, disney, 1001 nacht, western, rich and famous en around the world als thema gehad

Ons jaarboek had niet persé een thema maar zover het wel zo was was het destination unknown
je kan ook waarzegster ding ofzo die de toekomst gaat voorspellen

Onze school doet niet aan jaarboeken helaas! Maar ik ga er wel eentje met/voor mijn klas maken. We hebben niet echt een thema denk ik.

Eindexamenstunt wordt nu nog vrij weinig aan gedaan, maar die is nooit echt bijzonder.

Wij hebben een jaarthema gehad rondom Hart.

Wij deden sprookjes

Vorig jaar hadden ze als thema New Kids, echt zo stom :’) Ik hoop dat wij iets leukers hebben dit jaar!

upje! xD