Theatertroubles

Sinds 4 jaar zit ik met een jongen op theater, C. In het begin hadden we niet zoveel contact, maar de laatste twee jaar wordt het steeds meer :>
Hij is heel knap, en verslind meisjes, maar is tegelijkertijd ook heel gevoel en keionzeker. Hij heeft al 4 vriendinnetjes gehad sinds ik hem ken, waarvan 2 ook op theater, bekenden van mij dus, deze 2 zijn echter allebei 14, terwijl hij en ik 17 (bijna 18) zijn. Met zijn laatste vriendinnetje was een moeizame relatie, hij vroeg me om hulp en ik heb ze geholpen, want zo ben ik. Ondanks dat het zo kut verliep is hij nu heel blij dat het uit is.
Ik ben alleen bang dat ik hem al die tijd al leuk vind… Vanaf de ene kant wil ik dat niet, want hij heeft al met twee meisjes gehad, die ik ken. Maar laatst zei iemand; ‘Je bent altijd de zoveelste…’ Daar zit ook wel weer wat in.
Wat vinden jullie? Kan het? Of ben ik dan echt de zoveelste?

ik vind 4 vriendinnetjes ook nogal meevallen.
en je moet doen waar jij je goed bij voelt.

Jaa maar ik ken die meiden! Das dan toch gek, van ja ik ben 3 jaar ouder en ga er nu éíndelijk met je ex-vriendje vandoor… Of zijn dat mijn op hol geslagen gedachten? :wink:

Ik vind het raar dat je zegt; hij verslindt meisjes en in de regel erna zeg je; hij is onzeker…
Meestal is een jongen niet onzeker als hij meisjes verslindt…

Hmmm goed punt… Hij verslindt ze misschien niet echt, maar hij is heel aantrekkelijk en heeft daardoor geen problemen met meisjes krijgen. Maar omdat hij niet zeker is van zichzelf twijfelt hij snel en durft hij geen commentaar te hebben. Hij ziet zelf niet hoe leuk hij is.
Snap je?

Ik zou een gokje wagen :slightly_smiling_face:
Mij lijkt het ook een beetje apart als hij een relatie met bekenden heeft gehad, maar who cares? het gaat om jou & hem toch?