The Youtube Crew

‘The Youtube Crew’ is een groep vrienden die via YouTube vrienden zijn geworden. Het zijn allemaal Youtubers en bestaan uit

Caspar Lee

Hij is een 19 jarig jongen en komt oorspronkelijk uit Zuid Afrika, hij woont nu met Alfie in Londen. Zijn eerste video was 2 Januari 2012. Hij heeft op dit moment 788.636 abbonees. Caspar heeft trouwens mij op 20 April een berichtje gestuurd op zijn Youtube account!

Alfie Deyes

Alfie Deyes zijn kanaal heet Pointlessblog. Hij is 19 jaar oud. Zijn eerste video was 3 Augustus 2009 dus hij zit al aardig lang op Youtube.

Marcus Butler

Marcus butler is 21 jaar oud en begon zijn kanaal op 15 Januari 2010. Hij is goede vrienden met Alfie Deyes.

Zoe Sugg

Zoe haar account heet Zoella. Ze is vaak te vinden met Alfie en iedereen denkt dat ze hun een relatie hebben. Zoe is 23 jaar en in 2009 begon ze haar eerste blog. Ze heeft op dit moment meer dan 1 miljoen subscribers!

Jack en Finn Harries

Deze uber hotte tweeling zijn allebei 19 jaar oud. Jack begon zijn kanaal toen hij in zijn Gap jaar zat. Een gap jaar is een jaar tussen de middelbare school en de Universiteit of andere vervolgstudies. Ze zijn erg succesvol en hebben nu meer dan 1,5 miljoen subscribers!

Sam Pepper

Sam Pepper is 23 jaar en ik vind hem een beetje raar, beter gezegd gek! Hahah. Ik volg hem niet zo maar ik vind hem ook een goede en leuke youtuber!

Louise

Zie hoe schattigg

Louise, of beter gezegd Sparkleofglitter is ook een youtuber. Ze heeft een hele schattige dochter, Darcy! Ze is ook hele goede vriendinnen met Zoe die ze via Youtube heeft ontmoet (:
Natuurlijk zijn er wel meer Youtubers en als jullie het willen dat ze er ook bij moeten staan dan moeten jullie het even zeggen! Wat vinden jullie van deze groep vrienden? En ik vind het leuk om met jullie over hun te praten… Want mijn vrienden en vriendinnen vinden ze niet echt leuk.

Ik heb een heel groot vermoeden dat ik iemand vergeten ben…

volgensmij was er al zo’n topic :slightly_smiling_face:

oh sorry, dan had ik hem niet gevonden want ik was al op zoek naar zo’n topic…

Caspar Lee :hugs: OMG ik zag hem eerst in een video van Jack Harries en toen vond ik hem echt arrogant overkomen. Maar nu vind ik hem geweldig hihi.

Ik vind dat Sam Pepper hier eigenlijk ook nog bij moet staan.

Ik ben stiekem met Caspar getrouwd

Waarom staat Zoe hier wel bij en Louise niet?

Oh ja bedankt @Sparrow! Ik zal haar er bij doen hahah

En Zoe is 23 jaar :slightly_smiling_face:

Oeps haha. Ze was toch in Maart jarig?

http://forum.girlscene.nl/forum/onzin/het-marcus-alfie-sam-caspar-jack-en-finn-topic-1-ubercool-247872.0.html

Tadaaa. Is dat ongeveer hetzelfde topic? :’) Anders heb ik ook nog dit topic voor je in de aanbieding: http://forum.girlscene.nl/forum/media-film-muziek/algemeen-vlogtopic-263270.0.html

Okaaay

Slotje!