The X-effect.

ik zat net dus the x-effect te kijken. maar eigenlijk gaat het programma erom, dat je liefdes stukmaakt? of ben ik nou zo dom :stuck_out_tongue:
maarja volgens mij is het zo nep als wat, want ik zou toch echt wel flippen als ik een weekendje met mn partner zou boeken, en mn partner word ineens gevraagt weg te gaan
oh en de mensen worden geinterviewd onder het programma xd

Het enige wat ik niet snap aan dat programma, is dat ze soms zo lame kunnen reageren. Als je ziet dat je huidige vriend van alles met zn ex doet en jou zwart zit te maken daar, sla je hem toch in elkaar als je hem ziet? :’)

Nee, daar gaat het niet om. Ik bedoel: als je echt zoveel om je huidige partner zou geven, ging je echt niet met je ex. En het is inderdaad heel nep. Net of je niet doorhebt dat je in het programma zit. En daarbij als ze mij en mijn vriend uit elkaar zouden willen halen voor vakantie, ging ik niet mee. Dan bleef ik liever thuis bij hem.

Pssst, het is nep, gespeeld. :tipping_hand_man:

ja inderdaad <.<
en dan durven ze nog voor hun huidige partner te kiezen, nadat ze vanalles met hun ex gedaan hebben…

echt?
hahaha fail :see_no_evil:

haha, ik vind het echt grappig wanneer ze dan weer voor hun huidige vriendje/vriendin kiezen terwijl hun allemaal dingen hebben gedaan met hun ex. &Dat dan die huidige partner het uitmaakt mwuahahaha. :grinning:

Hahah ja dat vind ik ook altijd echt geweldig =).

Het kan gewoon niet echt zijn, ik bedoel, als je in die auto zit of daar met je ex staat he, alsof er dan niet iets in je opkomt zovan: Hé, misschien zit ik wel in The X-Effect!?

Dat heb ik me nou dus ook altijd zo afgevraagd, als ik daar zou staan en men Partner moest naar huis ging ik toch mee! Al hebben ze het bij de nieuwe afleveringen wel wat slimmer aangepakt dat de ene naar de kamer word gelokt en de ander naar de auto, maar dan zou ik alsnog als ik naar die auto moest flippen en men vriend halen…

Ik vind dat programma echt hilarisch, omdat het gewoon niet als serieus gezien kan worden. Je doet alles met je ex en je partner blijft bij je? Jaa daag.

Hahahaha dat is zooo grappig, normaal zitten er ook altijd camera’s overal om je heen als je op vakantie bent enzo.

ik kan er echt niet meer naar kijken.
soms gaan die partners van de exen,
die dus samen in een huis zitten,
ook nog met elkaar dingen doen.
en dan gaan ze bij die ontmoeting
helemaal bitchyy doen haha.

/

ik vind et echt dom

Bullshit.

Zo grappig dat programma hahaha!

ik haat dat programma, die lui stoken gewoon in andermans relaties beetje nutteloos gaan ze dat kapot maken ö

het is vre-se-lijk nep en nutteloos dus ik vind het echt onzin :’)