The Women in Black

Dag dames,

Zoals jullie weten is The Woman in Black sinds woensdag(?) in de bioscoop.
Ik vraag me af wie er al heen is geweest en wat jullie er van vonden! Want ik ben best wel iemand die horror/thriller films een lachertje vind (ben niet zo snel bang te krijgen) Ik ga er, als het goed is, volgende week daar naar toe :slightly_smiling_face:.

En natuurlijk wil ik er graag heen omdat ik toch nieuwsgierig ben naar de andere kant van Daniel Radcliffe (á la Harry Potter)

http://www.flicksandbits.com/wp-content/uploads/2011/08/the-woman-in-black-poster.jpg

En ja ik weet dat WOMEN meervoud is van WOMAN :’] Excuus!

Ik heb hem nog niet gezien, maar ik ben er wel hartstikke benieuwd naar.

Het schijnt een best enge thriller te zijn. Heb 'm zelf niet gezien, want ik weet dat er geesten in voorkomen en daar schijt ik 'm voor :")

*Woman (Edit: haha ik zie net dat je het in de post wel goed hebt. Dan is het vast een typo, sorry)

Ik wil deze zeker nog wel een keer zien. Ik vind horrorfilms wel interessant, maar ik vermijd de meesten als er vieze dingen in voorkomen. Sinds dit geen bloederige horror is staat hij zeker op mijn nog-kijken-lijstje =D

Ik ga vanavond, maar ik ga wss alleen maar lachen en Harry Potter grappen maken. Ik ben sowieso nooit bang voor films dus…

Nou weet je wat het nadeel eigenlijk is nu Daniel Radcliffe andere films speelt;

Ik denk dat onze generatie (toen Harry Potter begon in 2001? Was dus net 9 jaar oud) met hem is opgegroeit en dus moeilijk zal zijn van ons (de volgers van HP) hem zal blijven herkennen als Harry Potter.

Maar goed; dit is de trailer… Jummieeeeeeeeeee

http://www.youtube.com/watch?v=7lReemWmO5o

ik vond het best een goede film! en ook goed geacteerd, zeker door radcliffe. ik moest aan het begin de hele tijd aan harry potter denken, maar na een kwartier ofzo lette ik daar niet eens meer op. ik vond het wel een goede film.

Overigens hoor ik wel sisselspraak aan het einde van de trailer. :’]