The Women in Black

Dag dames,

Zoals jullie weten is The Woman in Black sinds woensdag(?) in de bioscoop.
Ik vraag me af wie er al heen is geweest en wat jullie er van vonden! Want ik ben best wel iemand die horror/thriller films een lachertje vind (ben niet zo snel bang te krijgen) Ik ga er, als het goed is, volgende week daar naar toe :slightly_smiling_face:.

En natuurlijk wil ik er graag heen omdat ik toch nieuwsgierig ben naar de andere kant van Daniel Radcliffe (á la Harry Potter)

http://www.flicksandbits.com/wp-content/uploads/2011/08/the-woman-in-black-poster.jpg

En ja ik weet dat WOMEN meervoud is van WOMAN :’] Excuus!

Ik heb hem nog niet gezien, maar ik ben er wel hartstikke benieuwd naar.

Het schijnt een best enge thriller te zijn. Heb 'm zelf niet gezien, want ik weet dat er geesten in voorkomen en daar schijt ik 'm voor :")

*Woman (Edit: haha ik zie net dat je het in de post wel goed hebt. Dan is het vast een typo, sorry)

Ik wil deze zeker nog wel een keer zien. Ik vind horrorfilms wel interessant, maar ik vermijd de meesten als er vieze dingen in voorkomen. Sinds dit geen bloederige horror is staat hij zeker op mijn nog-kijken-lijstje =D

Ik ga vanavond, maar ik ga wss alleen maar lachen en Harry Potter grappen maken. Ik ben sowieso nooit bang voor films dus…

Nou weet je wat het nadeel eigenlijk is nu Daniel Radcliffe andere films speelt;

Ik denk dat onze generatie (toen Harry Potter begon in 2001? Was dus net 9 jaar oud) met hem is opgegroeit en dus moeilijk zal zijn van ons (de volgers van HP) hem zal blijven herkennen als Harry Potter.

Maar goed; dit is de trailer… Jummieeeeeeeeeee

http://www.youtube.com/watch?v=7lReemWmO5o

ik vond het best een goede film! en ook goed geacteerd, zeker door radcliffe. ik moest aan het begin de hele tijd aan harry potter denken, maar na een kwartier ofzo lette ik daar niet eens meer op. ik vond het wel een goede film.

Overigens hoor ik wel sisselspraak aan het einde van de trailer. :’]

Een vriend van me is er heen geweest, en die is normaal écht niet bang te krijgen (zijn vrienden waar die mee ging ook niet), maar ze zaten toch allemaal met hun handen voor hun ogen. Hij liet daarna ook echt aan mij blijken dat ik er écht niet heen moest gaan.
Dus ehh… absoluuuuuut nooit dat ik daar heen ga, dan krijg ik echt een spontane hartstilstand volgens mij.

oeeh daar wil ik echt heen met mn beste vriendin haha
wij kijken altijd horror samen :slightly_smiling_face:

Ik ben er vorige week met mijn vriend heen geweest. Vond het een leuke film, leuk verhaal, maar ik vond m niet super eng ofzo. Er waren wel aardig wat schrik momenten maar ik ben daar te nuchter voor denk ik haha xd Een paar vond ik wel ‘eng’. Hij is het wel waard :slightly_smiling_face:

Ben erg benieuwd!

Lijkt me echt een mooie film! :slightly_smiling_face:

Ik ben er gister heen geweest, vond hem wel oké. Was eigenlijk wel heel bang steeds, zat vaak met mijn handen voor mijn ogen en de mensen om me heen schrokken meer van mij dan van de film, geloof ik:’) Maar normaal kijk ik nooit horrors in de bioscoop, als ik m op tv zou zien zou ik hem niet heel eng vinden denk ik.

Ik ben er maandag heen geweest ik vond Daniel er echt goed in spelen vind hem echt een goed acteur.

Het is een film met veel schrik momenten maar geen echte horror. Mijn vriend heeft heel vaak zijn ogen dicht gemaakt maar ik vond het echt reuze meevallen. Het is misschien net wat je gewend bent.

Ik durf niet haha, dus dat word dan maar met volume 1 op mijn laptop kijken

ik heb de film gezien, en meestal kan ik goed tegen horror enzo :stuck_out_tongue: maar deze was toch best eng, vooral het eind :expressionless:

Ik ben er wel naartoe geweest en ik ben wel echt een bangerik. Samen met mijn vriend en wat andere meiden. Ik vond het echt een enge film! Maar niet een waar je nachtmerries van krijgt. Mijn vriend is normaal ook niet snel onder de indruk, maar hij vond dit echt een toffe film. Ook super geacteerd door Daniel Radcliffe!

Ik vind het idd geen ‘echte’ horror. Het is veel meer spanning opbouwen, onverwachte schrikmomenten etc. eig een typisch spookverhaal maar heel goed uitgevoerd vind ik zelf.

heb m ook gezien, wel online (sssht).

Ik kon er maar niet van overtuigd worden dat Daniel’s karakter een zoontje van 5-6 ofzo heeft en weduwnaar is. Die gast is zelf 21 oid? Vond het maar raar.

En ik heb te veel Supernatural gezien, want ik zat de hele tijd te denken dat die gast gewoon de botten van dat mens moest opgraven en verbranden :wink:.

Mjah, dat is zo. Dat is eig ook mijn enige kritiek op de film, maar dat zat me maar een tijdje dwars. In het verhaal past het op zich ook nog best wel :confused: