The voice of holland

Weeeeeeeer een idols/popstars/xfactor variant, voice of holland. Je kan nu online auditie doen, maar je kan ook in de oefenruimte een cijfer krijgen voor je zangkunsten, ik ben wel benieuwd wat voor cijfer iedereen krijgt en met welk nummer :slightly_smiling_face:

http://www.thevoiceofholland.com/

al die programma’s lijken op elkaar, kan me niet voorstellen dat er nog hoge kijkcijfers zijn.

Word echt een k*t progamma.
Want het komt zeker wanneer holland got talent is afgelopen en het komt zeker tegelijk met my name is…
En dan is ook nog popstars op tv teveel gewoon en niet leuk.

Als je in nederland meeoet met talentenjachten of idols enso word je gewoon neit beroemd, misschien alleen 1week nadat je hebt gewonnen maar daarna hoorjee gewoon niks meer van diegene

Alhoewel. Wesley van popstars is in zijn genre vrij beroemd. eN k luister nog graag naar Lisa :wink:

@xxCherr ja inderdaad. Ik word gek van al die muziek progammas ik vind alleen idols leuk en popstars ook wel… maar my name is vind ik echt bullshit :S
en trowens als je het filmpje opneemt zijn de mensen veel minder zenuwachtig en dadelijk moeten ze echt optreden en zijn ze super zenuwachtig, ik vind het meestal wel grappig om te zien -zoals bij idols/popstars- dat mensen echt boos worden of echt vals zingen en blunders maken hihi :grinning:

Het gaat ook totaal niet om het programma, maar gewoon dat het grappig is dat je een score krijgt. :stuck_out_tongue: Ik vind het ook irritant.

Haat aan die programma’s ja,
Maar wel leuk dat je een cijfer krijgt voor je stem.
Ik heb op het moment geen webcam of microfoon ofzo, dus als ik die heb laat ik wel weten wat mijn score was :slightly_smiling_face:

Ik vind er 1 wel genoeg.

Ik ga alleen akkoord met Idols :'3
Popstars faalt, gatverdamme, een wannabe Idols van SBS 6 .____.

mijn zanglerares doet mee x]

Ik snap niet wat ze nou toch willen met ál die talentenjachten. En overal doen ook weer mensen mee, niet te geloven :stuck_out_tongue:

Kunnen ze het niet gewoon bij 1 zangauditie programma houden --’ Bijv, Idols.
Dat was tenminste nog leuk maar nu zijn er zoveel van die programma’s dat het dus niet meer leuk is.

Tja, idd! En het heet allemaal anders maar komt allemaal op hetzelfde neer :stuck_out_tongue: Oh nee, bij x-factor mochten ook ouderen en groepen meedoen… maar die winnen toch niet ; )

Ik vind de talentenjachten om een concreet iets trouwens wel leuk, bv. van de musicals (Mary Poppins, Joseph, Zorro) of dat van K3. Dat gaat tenminste ergens om, niet om de zoveelste zanger of zangeres die het uiteindelijk niet redt…

haha ik haal altijd onvoldoendes. dacht dat dit mijn topic was xd want ik had er gister een gemaakt. ( stond bijna hetzelfde in ) meestal haal ik rond een 2-3 voor klank. een 4,5 ongeveer in dat rondje en rond een 7-8-9 voor toonhoogte.

ik had een 4.3 xD

ik had een 4,9 nouuu x]
maar ik had bij toonsoort een 8
en bij klank
en eh nou een heel laag cijfer dus x]

en nu heb ik een 5,9
terwijl ik hetzelfde liedje ging zingen

lekker realistisch die jury x]

Precies hetzelfde xD

haha ik heb 1 keertje een 8.1 gehaald, en toen deed ik het liedje nog een keer en toen haalde ik een 5.8 ;p
maar ik ben ook niet goed in zingen dus ik denk dat dat laatste cijfer het meest realistisch is!

Vanavond =)
Eindelijk z’n progamma waar mensen echt kunnen zingen en niet van die herman-type’s die alleen meedoen voor de aandacht =)