The Voice Of Holland vraag

Hallooo allemaal!
Heeft iemand enig idee hoe het nummer heet dat ben zong vanavond?
Dankjewel!

I heard it through the Grapevine

van creedence clearwater revival als ik het goed heb

Aantal jaren daarvoor had Marving Gaye het ook gezongen.

kan ook nog!

Nu we het er toch over hebben… Hoe heet het nummer dat Shary-An zong? xD

hair van nogiets :stuck_out_tongue: haha

Iets van I’ve got life, I got life? Ik vond het trouwens een superleuk optreden van haar (:

Shary-An zong toch I’ve Got No?Of het was Ain’t got no.

Shary-An zong Ain’t got no-I got life van Nina Simone.

de uitslag is uitgelekt.

^Ik vind die uitslag zo zwaar onterecht

Esther door voor Lenny
Jennifer door voor Nigel
Shary-Ann door voor Bart
Alleen dat Anne door is voor Meike kan ik nog begrijpen.

Ik vind het zwaar onterecht dat Ben elke week zo makkelijk doorgaat.

^Ik niet. die kerel kan zingen joh! + hij valt tenminste op. (ps. moet je eens een keertje popstars kijken na tvoh, jeetje wat een niveauverschil!)

+dit

Inderdaad! Ben is tenminste weer eens iets anders + hij kan écht zingen en dat zonder problemen…
En ik schrok me ook rot toen ik popstars keek de laatste x… wat een ellende.

Hij kan geweldig zingen en hij is ook nog eens helemaal zichzelf, maar dat zijn Lenny en Esther en Joan etc. ook en die moesten wel in de sing-off en Ben is altijd gewoon gelijk door.

ja en toch zitten er nu mensen bij die slechter zingen dan de mensen die afgevallen zijn zoals joan is vele male beter dan jennifer

ja precies, esther is ook goed, maar ik persoonlijk vind lenny beter

jennifer en nigel vind ik allebei niks, maar ben toch blij dat nigel eruit is want hij was echt zo’n wannabee bruno mars

shary-ann… tsja, ze heeft een goede/bijzondere stem, maar kiest de godganse tijd de verkeerde liedjes waarbij haar stem gewoon niet klinkt
bart, ik vind hem echt wel goed hoor! en ik snap ook niet waarom ze hem iedere week moeten hebben?

anne en meike vond ik allebei goed, maar anne is meer mijn genre muziek enzo, dus automatisch vind je haar dan ietsjes beter

ja precies daar kan ik echt boos om worden haha