The Voice Kids

[i]Heej,

Ik ben uitgenodigd voor een auditieronde in de Voice, en ik moet drie nummers zingen, namelijk;

1. Nick&Simon - Pak maar mijn hand
  2. Brooke Fraser - Something in the water.
  3. ?

Ik heb geen idee wat ik als derde numer kan zingen… Ik wil iets origineels, en een liedje met mooie lyrics, maar ik kom er maar niet op. Niet zoiets als Taylor Swift, of Adele, het moet ook iets zijn wat niet een random artiest is.

Ik wil heel graag jullie hulp, want ik wil echt laten zien wat ik kan.
Hebben jullie een idee? (voor als je wel een liedje weet, het mag niet te hoog zijn, liever laag.)

Dikke kuss,

<'3[/i]

ik zou het niet weten, zie dit maar als een upje en succes :slightly_smiling_face:

http://www.youtube.com/watch?v=pXu8slfJK0w
xx

Nou ja, ik weet niet of je juist een hoge stem hebt en dus misschien makkelijker een hoger liedje kan zingen, of dat je juist moeite hebt met hele hoge noten! Want dan kun je beter een liedje nemen dat wat lager ligt. En ja, ik weet ook niet van wat voor soort liedjes je houdt en zo, dus ik vind het een beetje moeilijk om nu voor jou iets uit te kiezen, snap je? Wel heel veel succes :slightly_smiling_face:

[i]Dank jullie wel, en ik snap wat Felicita zegt.

@iloveyoum Ik ga denk ik ‘When you’re gone’ van Avril doen… die ken ik uit mijn hoofd =)

'xxx[/i]

Jha when you’re gone is een mooi nummer !

Dat is inderdaad een mooi nummer! Maar Avril Lavigne is toch ook een ‘‘random’’ artiest, haha? :’’’)

[i]Jawel… eigelijk wel, maar minder dan die andere… Bruno Mars… Adele… Katy Perry… Youknow (;

Dankjulliewel (;[/i]

Iets van je eigen niveau misschien?
Welke artiesten zijn populair voor jouw leeftijd?

oehh jaaaaaaa love avril(L)

Wij weten niet hoe jouw stem is dus wij weten ook niet wat voor liedjes geschikt zijn voor jou.

Om eerlijk te zijn zal ik geen Nederlands liedje nemen, maar goed dat mag je natuurlijk zelf weten :stuck_out_tongue:

Maar gewoon een liedje wat je
1; erg leuk vind
2; bij je stem past

Veel succes! Ik ken ook 2 mensen die uitgekozen zijn voor de voice kids :stuck_out_tongue:

Gefeliciteerd! Ik ook yeah…
Doe gewoon iets wat een beetje leuk, modern is. Wat jou goed ligt!

Ik weet niet hoe je zingt.

Allemaal heel erg bedankt voor de reacties, leuk dat iedereen zoveel mensen kent die meedoen… =)
Weet iemand of íédereen naar de Isolatorweg moet? Zegmaar ook de mensen die helemaal in Rotterdam of Haarlem of Zaandam ofzo wonen? Of in Groningen…=P
@Goldendress,
Leukk!! Hopelijk ben je door, successs!

^ Ik moet daar wel :’)

En jij ook success!

Vind jij die tekst van Something in the water trouwens ook zo irritant? Ik ben bang dat het morgen een klein beetje mis gaat haha. Maar dan moet ik nog maar nog meer oefenen met die tekst… hihi

Ik zou een moeilijk liedje kiezen, om extra indruk te maken!

Skinny love van Birdy? Die is wel heel mooi, als je die goed zingt maak je denk ik zeker indruk.