The Vamps

ze komen volgend jaar naar europa, dus ik hoop dat ze naar NL komen :slightly_smiling_face:

The Vamps zijn echt awesomeeeee!

Mijn twitter is @MaureenBosgraaf alleen ik zit er niet echt bepaald vaak op haha

Alleen heeeeel lang geleden kreeg eens een keer een DM van hun :slightly_smiling_face:

Wauw wou dat ik daar heen ging… Voor Taylor én the Vamps… Have fun! :slightly_smiling_face:

Brad en Connor lijken op twee van mijn ex’en, maar de gelijkenis is echt heel eng. Ik zit altijd heel gebiologeerd naar Brad te kijken omdat ik niet snap dat twee mensen zo erg op elkaar kunnen lijken. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Hun muziek vind ik ook leuk trouwens. Maar over het algemeen crush ik wel op Brad.

-

x3

echt? omg wat hadden ze gestuurd?

ik ben denk ik aan tradleygirl maar ik wissel de hele tijd van fave, ik kan gewoon niet kiezen wie ik het leukst vind

Ik ben fan :grinning:

OHH MY GODD , MEER VAMPETTES ! :upside_down_face: ben alvast aan het sparen voor hun concert als ze ooit in Nederland komen (: en anders ga ik naar Duitsland :sunglasses: ik dacht echt dat ik de engiste Vampette was in Nederland maar nu heb ik jullie gevonden! (:::

Nou… zo’n standaard berichtje met Thank you for following. Met zo’n filmpje van hun waar alle mensen kunnen zien die zo’n linkje van hebben

Niet heel speciaal dus maar ze hebben me dus wel gevolgd :slightly_smiling_face:

Ik kreeg ook zo’n dm hahah :slightly_smiling_face:
maar ze volgen mij niet :frowning_face:

james, tris, connor en het band account volgen mij :slightly_smiling_face: en connor heeft 10 tweets van mij gefaved, ik was zooo blij echt

ja, bijna iedereen krijgt zo’n DM terwijl ze niet gevolgd worden

same same same, ik ben fan sinds eind januari 2013 en ik dacht de hele tijd dat ik echt de enige was

Ik begon ze zeg maar te volgen in Juni 2012 maar in het begin van 2013 is het fan zijn erger geworden

ik had hun youtube video’s gevonden in januari 2013, en ik was meteen echt verliefd, ik hoop echt zo erg dat ze naar NL komen dit jaar