The Vampire Diaries

omg het is zoooo leuk!!! heeft iemand de boeken gelezen? of kijkt iemand de serie?? het lijkt heeel erg op de twilight saga xD maar de boeken kwamen veel eerder uit… ach ik vind ze allebij gewelidg ^^ al ben ik toch meer twilight fan xD kheb net ff de eerste aflevering gekeken!

link:
http://watchvampirediariesonline.com/

BTW WIE VAN DE 3? stephen, damon of toch edward? xD

Jaaaaaaaaaaaaaah! Ik ben een week ofzo geleden ook begonnen met volgen! Echt super leuk. Vooral die schrikmomenten tussendoor ghehe. <333333333

Ik vind het een heel leuke serie! Heb de eerste 5 afleveringen gezien, maar helaas komt morgen pas de 6e aflevering en aangezien ik dan al lig te pitten kan ik 'm vrijdag pas kijken, en dan ben ik ook pas om 6 uur thuis :stuck_out_tongue:

Ik download ze ook allemaal zodat ik ze later nog terug kan kijken, en anders moet je alles in 1x downloaden en dat duurt zo lang :stuck_out_tongue: En die afleveringen blijven ook niet allemaal op de CW website staan :frowning_face:

Maar in iedergeval, ik vind het heel leuk. Er zit ook zo’n stukje in dat Damon en Caroline in de kamer zitten en zij iets aan het doen is en hij dus dat boek van SM leest, BD geloof ik. Maar in iedergeval, dat vind ik wel grappig, dat hij zegt dat hij niet ‘sparkled’ :stuck_out_tongue:

Nog 2 daagjes en dan Yeaaah, TVD!

Kus Kus Martine

Ik heb het nog nooit gezien, maar ik heb er al wel veel goede dingen over gehoord. Dus misschien dat ik het toch maar een keer ga kijken. (:

i love it!

klinkt leuk.

Ik heb net de eerste aflevering gekeken, ik vond het echt heel gaaf. :grin:

Heb net aflevering 6 gekeken, gisteren deed ie het niet. Geweldig! Wel jammer dat E. S. niet meer wil zien :frowning_face:

Ja, dat vond ik ook jammer. En ohmygosh, V’s a vampire.

Jaaa, The Vampire Diaries.
die serie is zo verslavend en leuk!
ga straks aflevering 6 kijken.
het lijkt een beetje op twilight, alleen veel leuker. Want in The Vampire Diaries zit in elk geval nog een beetje spanning en in bijna elke aflevering wordt er wel iemand gebeten. Leuk toch?^^

kben nu bezig met episode 6 downloaden ^^
nu heb ik in elk geval elke vrijdag iets om naar uit te kijken na school xD
maar nu heb ik lekker VAKANTIE!!!

Ahh, episode 7 komt pas over twee weken.

Nu ben ik nieuwsgierig, maar ik kan episode 1 niet vinden? :stuck_out_tongue:
Hij begint bij 2 bij mij!
Help? (A)

Ja, dat heb ik nou ook! ;o

www.surfthechannel.com

In typen vampire diaries en thada (denkik:P)

http://watchvampirediarie…-episode-1-pilot/#more-15

Dat is episode 1.

Thanks!

Hij doet het niet, hij blijft maar laden…of is het normaal dat het zo lang duurt?

Ehh nee, raar.

OMG het is egt super leuk!!

hoe weeet je eigelijk wanneer er nieuwe afleveringen opkomen?